Hai noroc, si bine v-am gasit!

by

Iaca s-a-nfaptuit minunea. Imi facui si io dracie d’asta, cum ii spune, blog. Dadui cu lavabila, pusai termopane, sh’acu astept musafiri. Atata rugaminte am si io: sa lasati bocancii la intrare, ca-i mocheta noua si`i pacat, sa ridicati capacu’ la buda cand e cazu’, si sa nu dati la boboci in chiuveta. In rest, sanatate si virtute, s-avem ce bea si ce  f…redona, bre obsedatilor! Hai noroc, si usor cu pianu’ pe scari!

Va las cu David Bowie.

Etichete: , , , , , , , , ,

7 Răspunsuri to “Hai noroc, si bine v-am gasit!”

  1. nedormitul Says:

    sa-ti traiasca coane, la mai mare, o sa ma uit la una alta, ca comentator (nu ride, ma mai cacofonesc si eu cind ma trece) ti-oi zice what nu mi-a placea, da’ ti-o zic spre binele tau si a blogului tau amin in veac😉

  2. bastiendarquay Says:

    Multzamim, multzamim nedormitule, sa hie`ntr`un ceas bun. Hai, ia un loc in spatiu si toarna`ti ceva. In veac.

  3. FuckYouTovarasi.blogspot.com Says:

    Sper sa ne tratezi cat mai natural, adica nu cu pastile, ci cu socuri electrice !😯:mrgreen:

    Multa sanatate (mintala) !😛

    SUCCES !😀

  4. Urmuz Says:

    Haidi, bre, cu postările.

    ps: de unde dracului nămol în toamna asta blîndă?

  5. Oly Says:

    Urmuze, adevar graiesc tie, namol nu e, da` rahat de caine cu siguranta gaseti!

  6. Urmuz Says:

    Şi spune şi matale cîte ceva despre dumneavoastră: de unde vii, încotro te’ndrepţi şi de ce. Un profil acolo, să ne’nfruptăm din el.

  7. Oly Says:

    Urmuze, niciodata nu m-am priceput sa vorbesc despre mine. Da’ tu intreaba, ca eu raspund. Pana una alta, nici eu nu stiu de unde vin si`ncotro ma`ndrept, si maaai ales de ce. Astept sugestii🙂

Lasă un răspuns

