Service aici sau la pachet?

by

O stiti p`aia cu „mai bine mai tarziu decat niciodata” ? Eh, eu o stiu, am si simtit-o in actiune. Sa tot fie vreo doua luni si ceva de cand mi-a crapat un hard. In garantie. Booon, zic, nici o problema, ma duc cu el in service, in doua saptamani maxim am hard nou. Acuma…depinde si de notiunea timpului pe care o are fiecare – fizica cuantica, socoteli, masline, atentii. Cert ca e in cuantumul spatio-temporal al baetzilor cu surubelnitza, 2 saptamani inseamna aaaproximativ doua luni. Cand am lasat hardul m-au asigurat ca in 10 zile lucratoare (2 saptamani pentru muritorii de rand) se rezolva. A trecut o luna jumate pana m-au sunat sa-mi spuna ca „e la distribuitor, va sunam noi”. S-au facut doua luni, ii sun eu. Melodii frumoase la robotu’ telefonic, voce suava de hotline la informatii, voce suava de hotline la service, concluzia „e la distribuitor, va sunam noi”. Boon, ca pe ceferticat scrie ca solutionarea problemei poate dura 10% din perioada de garantie (36 luni in cazul unui hard) stiu. Da’ asta inseamna ca FIX 3.6 luni tre’ sa dureze pana imi dau astia hard nou? Hai ca m-am si enervat la nervii capului!

Pe de alta parte, respect service-ul Sony. Au zis 7 zile lucratoare, dupa fix 7 zile au sunat si m-au chemat sa-mi iau produsul; probabil baetzii cu surubelnita de-acolo stiu ca’n Japolanda 7 zile inseamna 7 zile, nu un an.

Deci, dragii mei, service aici sau la pachet?

Etichete: , , , , ,

Un răspuns to “Service aici sau la pachet?”

  1. dush Says:

    da…de ce nu le faci tu o reclamatie la opc? io ultima oara stiu ca daca termenul de reparatie trece de 30 zile trebuie sa iti inlocuiasca produsul…asa ca mergi la ei cu lectia invatata..cauta legea cu pricina oricum tre sa fie specificata pe talonul de garantie, studiaza, reclama la opc si mergi calare cu inspectorul peste ei..rupe-le fashu!

Lasă un răspuns

