A`nnebunit lupu`: momente si faze

by

Dragilor dragi, azi va povesteste tata doua lucruri. Unu, ca un om ce ma aflu, am sarbatorit prima zi de munca la stapan nou cu o bere sanatoasa dupa program, la focu’ vesnic cunoscut si sub denumirea de Fire. Cand sa ies d’acolo, ce-mi vede ochiu? (un ochi, celalalt era atent sa nu calc in transeele din centrul istoric). Dom`le, minunea minunilor: pe considerentul ca sexul vinde, si ca „shop” e o chestie mica, gen butic, in care nu-ncap multi clienti de-odata, un dăshtept  a deschis in buricu` taaaarguluuuui….ce creeeedeeeeti? *tobele va roooog*: EROTICA MALL! Da, fratilor, MALL! O magaoaie cu doua etaje, un fel de doua sex-shopuri care fac sex unul peste altul (na termeni de cautare, Googlule baiatuleee!) cu tot felu’ de chilotei cu atzishoara, femei de plastic (de parca n-am vedea destule umbland libere pe strada zi de zi). Acuma, sa nu ziceti ca l-a tampit casnicia pe nen`tu Oly si s-a facut peste noapte puritan. Departe de mine gandu’…da’ fratele meu…erotica MALL? Astept cu nerabdare si sincera emotie in suflet Erotica Shopping City si Erotica Hypermarket, ca vorba lu` Creanga al batran „pule ai zis ca sameni, pule sa dea dumnezo` sa creasca!”.

In alta ordine de idei, ma uitam prin statisticile blogului si ce gasesc? azi, ca sa ajunga la mine, cineva a cautat cu gogu’ „jocuri de fete fara barbi de varsta de 8” …fapt din care nu prea stiu ce sa-nteleg, asa ca nu comentez🙂 (ba da, comentez un pic: as recomanda eu cateva jocuri de fete fara barbi, da’ ma`ntelegeti, famelia, onoarea mea de famelist, bataia si dormitu’ pe presh…deci ma abtin)

In incheiere, ce pot sa zic? Ura si la gara? Nu, nu merge…gata, stiu: Ura si la mall. La erotica mall, of course🙂

Etichete: , , , , , , ,

2 Răspunsuri to “A`nnebunit lupu`: momente si faze”

  1. Maxine Says:

    mosule, ce tanar esti! la lovilutie deja lucram cu juma de norma!
    eu am ramas inca la tec da m-am gandit sa vad ce mai faci.
    parerea mea. prost nu e cine cere, prost e cine da. ala cu mallu seamana si sar douazeci de proaste’n sant sa cumpere. tu fato, tu, vezi ca nu se mai poata pe vernil, tu nebuno tu, toamna asta e pe mov. pitze cu fitze care se hlizesc in haita cand vad un vibrator. io-te fata, ca e si pe negru…
    de-aia te doare pe tine capu? ca n-are pe ei ce sa-i doara?

  2. Kiddo Says:

    Daca a crescut cererea, ei ce sa faca? Auzi, daddule, au si locuri unde se poate manca ceva? daca tot e mall😀

Lasă un răspuns

