Leapsa – 99 de lucruri despre mine

by

Olivia a primit leapsa de la BoBo si a binevoit s-o dea mai departe catre mine. Asadar dragilor si dragelor, lipiti-va bine de scaune, stati cu ochiu’ pe blog ca pe butelie, urmeaza sa aflati 99 de lucruri despre Oly.

1. Am 1 metru 97 si (aproximativ) 120 de kile.

2. M-am nascut in Suceava.

3. Sunt un rasfatat crescut de bunica-mea.

4. Urasc Moldova (regiunea, nu tara) din cauza specimenelor care o populeaza (cu exceptiile de rigoare, care confirma regula).

5. Urasc remarca „a, esti din Suceava, moldovene!”. Sunt bucovinean (ca si BoBo).

6. Am ales sa fac facultatea la Bucuresti in principal ca sa fiu cat mai departe de sus-amintita Moldova.

7. De vara trecuta sunt licentiat in Sociologie.

8. Toata viata am facut parte din generatia experimentala de sacrificiu (copilarie in tineretile democratiei, primele manuale alternative, prima generatie 5-8 cu semestre in loc de trimestre, primii liceeni care si-au cumparat singuri manualele, prima generatie de studenti bolognezi).

9. Fac un master in engleza la catedra UNESCO pentru schimburi interculturale si interreligioase.

10. Imi place cum imi sta in costum desi ma simt cam incomod in asa ceva.

11. Am o ura profunda pentru bogatanii care se afiseaza cu banii lor. Hai sa-i zicem complexul Robin Hood.

12. In metrou, autobuz, troleu, am uneori tendinte xenofobe fata de nationalitatile conlocuitoare.

13. Sunt agnostic si nu-mi place sa fiu confundat cu ateii.

14. Cand sunt entuziasmat vorbesc mai tare ca de-obicei.

15. De-obicei vorbesc foarte tare.

16. Sunt aproape surd pe urechea stanga.

17. Am o miopie enorma.

18. Sufar de o lene sora cu hibernarea.

19. Ador sa dorm mult cand n-am altceva mai bun de facut.

20. Ma enervez cu spume cand sunt trezit din somn de zgomot (din gama picamere-alarme-motociclete) Orice alta metoda ma lasa rece.

21. Urasc motociclistii batuti in cap care fac liniute pe bulevard de-mi vibreaza geamurile la etaju’ 7. Cumparati-va dracu’ tobe de esapament ca v-as baga motocicletele in cur!

22. Nu folosesc aftershave. Pentru ca nu ma rad.

23. Imi plac STR8`ul negru si Intessa Unisex rosu.

24. Gatesc in prostie, da’ te lingi pe bot🙂

25. Sunt insurat-fara-acte (a se citi concubinaj).

26. Locuiesc cu nevasta`mea in chirie in Tineretului.

27. Am alergie la nesimtire si prostie.

28. Am alergie la batrani comunisti, batrane cu coc mov si cucoane de varsta a 3a cu haine de blana.

29. Am si un coleg de apartament care sta cu noi aproximativ o ora-doua pe luna.

30. Fac urat la calduri excesive.

31. Imi place sa repar chestii.

32. Ma leg sentimental de diverse obiecte (inclusiv pachete goale de tigari, in functie de momentul de care imi aduc aminte).

33. Fumez, dar nu mult. cam 10-15 tigari pe zi.

34. Marlboro rosu. Scurt.

35. Nu suport bauturile asa-zis fine (whiskey si alte asemenea).

36. Berea e mai sanatoasa ca apa.

37. Sangria e mai buna ca vinu’ simplu.

38. Iarna se bea vin fiert cu multa scortisoara si cuisoare.

39. Ma omor dupa filme SF (in special seriale).

40. Ma pasioneaza stiinta si descoperirile stiintifice (desi in liceu am detestat stiintele reale).

41. Nu am platit in viata mea pentru vreo melodie \ film \ joc \ program.

42. Sunt mai mult decat dependent de net. Mai bine ma lasi fara paine decat fara tzeava.

43. Pana saptamana trecuta eram doar cititor pe blogurile altora si comentator fidel pe unele.

44. Sunt in stare sa stau treaz pana la 4-5 dimineata ca sa fiu printre primii care downloadeaza ultimul episod aparut dintr-unul din serialele care-mi plac.

45. Imi cam lipseste vointa. Pe alocuri.

46. Sunt tobosar. Baterist. Ma rog, spuneti-i cum vreti.

47. Am trecut prin 3 trupe la viata mea.

48. Din cele 3 trupe cea mai draga mie a fost cea din vremea liceului (din pacate, a fost si cea cu viata cea mai scurta).

49. Am vrut sa ma fac actor, am ajuns sociolog, dar lucrez in consultanta IT la Scoala Internationala Americana.

50. Pentru scurt timp am incercat sa vand asigurari. N-a mers.

51. Sunt incapatanat. 2 + 2 nu fac 4 decat daca si eu sunt de-aceeasi parere.

52. Chiar si cand raman fara argumente imi sustin ideile si parerile (uneori zgomotos).

53. Sunt apolitic si asa intentionez sa raman.

54. Imi place la nebunie sa rad, dar mai ales sa-i fac pe altii sa rada.

55. Fac misto de tot ce misca, mai ales daca mi se ridica mingea la fileu.

56. Sunt idiot. Adica am multe idei.

57. Sufar de lipsa acuta de timp. Ideile mele se sinucid in fasha din cauza asta.

58. Cea mai imposibila dorinta a mea: sa ajung in alta galaxie. Eventual populata.

59. Am tabieturi pe care daca nu le respect imi merge prost toata ziua.

60. Nu sunt superstitios.

61. Nu suport insectele.

62. Ador animalele (in special cainii, mai putin pisicile ca-s perverse si nerecunoscatoare) si animalutele pufoase (hamsteri si alte rozatoare).

63. La mare imi petrec 99% din timp in apa.

64. Imi place sa creez.

65. Din cand in cand experimentez cu muzica electronica. Nu iese cine stie ce, dar imi face placere incercarea.

66. Gandesc in imagini, scenarii, arome. Pot asocia mirosuri cu anotimpuri, senzatii trecute, amintiri, locuri si fenomene naturale.

67. Imi place sa regizez \ filmez \ montez diverse clipulete.

68. Imi place sa-mi fie recunoscute meritele, dar nu ma frustrez cand nu-mi sunt recunoscute.

69. Am defecte. Dar tre’ sa-mi explici asta foarte delicat, altfel inteleg gresit, cu siguranta.

70. Ma agit uneori pentru cauze pierdute.

71. Sunt una din cele mai sociabile persoane cu putinta.

72. Cunosc mai multi oameni decat oricare din apropiatii mei. Olivia poate sa confirme.

73.  Aproximativ 90% din toti prietenii si cunostintele mele sunt fete.

74. Imi place sa-i numesc pe cei mai de suflet prieteni „familia” mea.

75. Pun suflet mult la necazurile altora. De orice natura ar fi ele.

76. Ma bucur cand cineva reuseste sa treaca peste o problema cu ajutorul meu.

77. Cred cu tarie ca am un scop in viata pe care nu l-am descoperit inca.

78. Imi arunc sosetele pe unde apuc. Nevasta’mea poate sa confirme.

79. Prefer sa cumpar alte sosete decat sa le re-imperechez pe cele despre care vorbeam la punctul 78.

80. Fac obsesii de scurta durata pentru lucruri scumpe. Niciodata nu reusesc sa strang bani pentru vreunul din ele.

81. In copilarie mi se spunea Dexter. Era desenul meu animat preferat. Urmt de Courage the Cowardly dog, inainte de aberatia cu dublajul in romana.

82. Gandesc in engleza. Sunt mult mai deschis in engleza. Vorbesc in engleza in aproximativ 70% din conversatiile pe care le port. 20% sunt in romgleza. ultimii 10% sunt injuraturi romanesti :))

83. Urasc nationalistii, ultranationalistii, paranationalistii si in genere indoctriatii spalati pe creier care au impresia ca-si iubesc tara daca bat un negru.

84. Sa scriu 99 de lucruri despre mine dupa 8 pre de munca si 4 ore dormite az`noapte e una din cele mai dificile sarcini pe care le-am avut pana acum.

85. Imi plac dulciurile. Cand mi-e pofta trebuie sa am. Dupa putin timp, ma ustura gatul si mi se ia.

86. Nu suport torturile diplomat. Imi provoaca greata.

87. Am o repulsie agresiva fata de lapte. Vomit (fara exagerare!) daca vad, miros, gust lapte. Uneori mi se face greata si daca vorbesc despre asta. NU se aplica la produsele lactate. Mananc branzeturi si cascaval de sparg.

88. Mielul pute. Cine dracu’ mananca asa ceva?!

89. Imi place la nebunie sa ma alint si sa ma pisicesc (daca atmosfera si conditiile sunt potrivite).

90. Mor dupa stand-up comedy. Cele americanesti.

91. Cand rad, RAD frate…se aude 2 etaje mai jos daca ma apuca o criza de hahaiala.

92. Ma inteleg de minune cu socrii. Le doresc tuturor niste socri ca ai mei. De pus pe rana. Foarte misto oameni.

93. Tot timpul ajung la gara cu 15 minute inainte sa plece trenul, oricat de mult as planui sa plec de-acasa din timp.

94. Imi fac bagajele cu jumate de ora inainte sa ies din casa. Invariabil uit cate ceva.

95. Imi place sa gasesc motive ca sa ma tratez regeste. Orice se poate sarbatori, nu?

96. Am cautat mai bine de 4 ani persoana care sa fie`n stare sa nu cedeze psihic langa mine. Am gasit-o. O iubesc.

97. In tineretile-mi involburate scriam poezii. Si teatru. Acum m-a parasit muza. Da’ nu mi-e dor de ea.

98. Sunt haios cand beau. Iubesc pe toata lumea.

99. Dansez ca un gascan castrat. De aia m-am lasat de sportul asta. Permanent.

Va multumesc daca ati avut rabdarea sa cititi lucrurile astea despre mine. Nu stiu cat de mult ma reprezinta, dar cei ce ma stiu o sa ma recunoasca acolo. Maine iar muncesc, da doamne sa nu gasesc…noapte buna, dragilor.

Etichete: , , ,

2 Răspunsuri to “Leapsa – 99 de lucruri despre mine”

  1. Balerina Says:

    La 98 ai dreptate cind spui ca iubesti pe toata lumea. Numai ca nu e chiar asa de haios cind nu te mai poti ridica din zapada si rizi ca un dement

  2. nume_necesar Says:

    …don’t let the bedbugs bite.

Lasă un răspuns

