Vorba lu` Oly se`ntoarce: e campanie electorala. Si ce daca?

by

A inceput. Cum ce? Luna aia mirifica in care neshte oameni mananca niste rahat isi expun niste strategii si vor cu tot dinadinsul sa gustam si noi din ce halesc ei sa punem botu` la trebile alea. Eu am scapat de-un lucru: de votat. N-am domitzil in bucuresti, deci carevasazica nu`s in nici un coledzi, asadar nu tre’ sa ies duminica din casa sa pun o stampila pe o bucata de hartie igienica (puii mei, Imprimeria Nationala o fi IN HALU’ ASTA de saraca incat nu poate sa faca buletine de vot pe o hartie care macar sa nu absoarba tus precum caietele alea TIP din clasa`ntaia?).

Boon, pe langa incercarile pulifricilor de a duce fraierimea cu zaharelul, orice campanie care se respecta mai are si o componenta vizuaaalaaa, deci burtosu` care vrea sa ajunga senator, deputat, sef de scara, dracu’, lacu’, se trage fromos in poza belind fasolea zambind frumos, tras in tzipla, si cu ceva texte extrase din platforma program (*nb: niciodata nu ma veti auzi folosind cuvinte gen „platforma program” in viata de zi cu zi; exceptiile se accepta la ocazii speciale). Acuma, eu am doua lucruri de spus. Una la mana, stalpii ca stalpii, da’ cu liftu’ meu ce-ati avut, fratilor? De cateva zile am, frumos pus in rama metalica in cabina liftului, un afis semi-electoral cu Tzopescu si allaltu`, nu retzin cum ii zice, cu un mesaj stupizel si cu cei doi in ipostaza descrisa mai sus (4 ace, zambet larg, moaca plina de incredere). Acu’…asa apolitic cum sunt eu, fac o intrebare: nu mai bine se tinea Tzopescu al` batran de sport? Pen` ce i-a trebuit lui, la pensie, politica? Si tot io raspund: de aia ca intre comentariile lui sportive si activitatea politica exista o asemanare izbitoare: ambele se bazeaza in mod exclusiv pe gargara.

Boon, am lamurit-o si p-asta, trecem mai departe. Stateam eu si cujetam, si cujetand io asa, mi-a venit o idee: de ce s-or fi chinuind oamenii astia sa plateasca niste destepti sa le scrie verzi si`uscate pe afise, sloganutze, sloganele, rahaturi, masline? Eu zic sa-si angajeze un singur om. Si ala cocalar, din ala versat, intunecat, tatuat cu pixul, tot tacamul. O sa iasa niste afise electorale cu muuuult mai multa priza la Sectorul 5 si periferiile capitalei, precum si la populatia din Faurei, Botosani, Vaslui, Adunatii Copaceni, Zimbabwe si Kinshasa. De exemplu:  „Ce faci papushe? Votezi?”  „Votati sau sunteti cu ma-ta?”  „Votati valoarea mea, sa moara mama!”  „Mor dusmanii mei, c’am procente mai multe decat ei” „Arfe, fitze si talent, planu`electoral recent”, „Eu sunt mare barosan. 130 de kile in urcare” s.a.m.d. Pai ziceti si voi, daca politica tot e cloaca de porci, de ce sa nu fie si ei sinceri si sa scrie pe afise exact cum gandesc?

Asa, ca de incheiere: stiu ca a iesit Obama, nu va agitati, nu stau pe`un varf de munte, n-am vrut sa scriu nimic despre asta pentru ca sunt probabil catralioane de bloguri (bashca ziarele) care se agita sa taie firu`american in 4. O fi bine, o fi rau? Nu stiu, el sa fie sanatos si sa-i priasca mandatul.

Etichete: , , , , , ,

5 Răspunsuri to “Vorba lu` Oly se`ntoarce: e campanie electorala. Si ce daca?”

  1. Manjusri Says:

    Buna dimineata!
    Subscriu la cele scrise de tine. Faza cu cocalarul „textier” de mesaje electorale e foarte faina.🙂
    Sunt in aceeasi situatie: nu am buletin de Cluj, asa ca in duminica alegerilor stau frumusel acasa.

  2. Oly Says:

    Manjusri, tu ce faci in duminica alegerilor? Eu probabil o sa dorm pana la 2-3 ca sa recuperez trezitul la 5 in timpul saptamanii. Dup`aia citesc presa sa vad cine e mai eficient la fraierit lumea (sau, ma rog, acuma cica le zice „exit polluri”).

  3. Manjusri Says:

    🙂
    Oly, voi dormi si eu pana tarziu (probabil orele 13.00). Incerc si eu sa recuperez trezitul din timpul saptamanii. Apoi ma apuc de scris. Am de terminat un referat pana in 5 decembrie si va trebui sa bag mare. Ma uit si eu la exit polluri, ma scarpin in cap si trec din nou la scris.

  4. Animaliciul30 Says:

    Nu vrei sa adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haiooasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau

  5. Evil Bubbles Says:

    heeeeeeeeei… te-am lasat cat te-am lasat dar totusi… lepasa??? /:) :mrgreen”

Lasă un răspuns

