De la Google adunate

by

Nea Goglu e baiat bun, trimite vizitatori la tine’n batatura. Chiar si pe aia pe care nu-i vrei. Am mai vazut pe alte bloguri, recte la Adrian Calarasu si aici niste cautari de m-am tavalit de ras citindu-le. Ale mele nu-s nici pe de parte atat de cretine ca ce-am mai vazut pe la altii, da’ o sa incerc sa va delectez cu cam ce au cautat onor guglistii ca sa ajunga la mine. Asadar:

caut imbracaminte 10 lei – second hand se cheama, le gasesti pe la colturile blocurilor. Mai sunt si bazarurile unde ai sanse sa gasesti.

motocicleta lu as intunecat – cine puii mei o fi si as intunecat? si ce motocicleta are? hmm…o fi tariceanu?

cauza epilepsiei – io stiu, da’ nu-ti zic, sic sic sic!

tehnologia moderna de apa – da uai plavane, adevarat moderna! tasneste  din perete manca`tz`ash! si are o gramada de utilizari; stii cu ce merge cel mai bine? ia cauta matale „sapun” pe google, poate afli.

tot felul de pusti si pistoale – ia uite teroristu’ in devenire, maine poimaine vedem Bowling for Grupul Scolar Industrial Costana.

cancanu de maine – nu-l gasesti aici.

8 lucruri despre mine – google`u stie multe, da’ ma indoiesc ca te cunoaste personal.

imbracaminte inteligenta – acuma lucreaza cercetatorii americani la ea; nu recomand sa-ti cumperi din bazar, alea-s haine retardate, asteapta sa apara originalul si la noi.

jocuri cu pusti si tancuri – alt mic terorist, se antreneaza din greu.

tinuta business femei – ei iaca, de cand cu dilema mea intr-ale imbracamintii am ajuns si ghid de stil🙂

Sper ca nu v-am plictisit, din fericire m-a ferit dumnezeu` blogului de cautari cu adevarat cretine.

V-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine (ptiu drace, ca facui si rima!)

Etichete: , ,

Un răspuns to “De la Google adunate”

  1. Balerina Says:

    Heh! Nici nu se compara cu „buchetul de puli” pe care il cautau astia pe la mine prin batatura

Lasă un răspuns

