MarketOnline – ghidul violatorului de clienti

by

Poate o sa vi se para ciudat titlul articolului, dar va asigur ca, asa cum spune americanul – face sens. Marketonline ma fute romaneste, si eu sunt clientul lor, nu-mi place, si nu vreau, deci se cheama viol asupra clientului, da? Am mai scris cu ceva vreme in urma despre cum un hard pocnit in garantie sta in service la UN magazin (pe care la ora aia n-am vrut sa-l nominalizez) de vulgar de multa vreme. Pentru ca a mai trecut ceva vreme de atunci si eu inca nu mi-am primit hardul, i-am si nominalizat, si-o sa-mi si vars nitel nervii pe ei.

Asadar, dupa aproape 3 (TREI!!!!!) luni de zile, in care o singura data m-au sunat ei, si atunci dupa ce ii sunasem eu de doua ori, INCA nu mi-am recuperat hardul de la minunatii, fantasticii MarketOnline care se auto-denumesc pompos „magazin de 7 stele”. 7 stele pe dracu`, va zic eu ce ar fi insemnat magazin de 7 stele: promptitudine, respect si bun simt fata de client, respectarea angajamentelor luate, si astea sunt doar cateva dintre criterii. Hai sa le luam pe rand, incepand cu promptitudinea; traducem pentru baietii de la Marketonline: promptitudine inseamna ca daca eu iti aduc un hard cumparat de la tine inapoi dupa cam o luna de utilizare, mort, si exista macar o infima posibilitate ca acela sa fie SINGURUL meu hard (nu era, dar vorbim ipotetic), nu ma lasi sa astept pana la urmatoarea era glaciara ca sa mi-l dai inapoi reparat sau sa mi-l inlocuiesti. Bun simt fata de client: nu ma minti in fata, nu ma pui sa te caut eu ca pe varu’ de neam prost la care i-am imprumutat bani si nu mi i-a mai dat, dai si tu un telefon din cand in cand sa-ti ceri scuze de la boul care asteapta de 2 luni sa-i oferi un serviciu pe care ti l-a platit in avans odata cu cumpararea produsului. Respectarea angajamentelor luate: daca scrii pe o bucata de hartie „perioada de solutionare a defectelor este de MAXIM 30 de zile calendaristice de la intrarea in service”, pai te tii frate de hartia aia, ca ai o semnatura pusa pe ea si te faci dracu’ de rusine, mincinoasa mica – pana acum am asteptat cam 80 de zile si nu s-a intamplat nimic.

Ma opresc aici pana nu dau cu spume pe tastatura, ca dac-o stric si pe`asta naiba stie cand mai prind alta noua si n-am chef ca urmatoarea postare sa fie „Vorba lu` Oly revine: azi, despre sfarsitul iminent al lumii!”. Inainte sa inchei, o sa propun un mic joc: eu scriu o regula din ghidul de aur al violatorului de clienti in Romania, si voi continuati cu alte reguli in functie de experientele personale.

1. Daca-l futi, fute-l bine taica, sa te tina minte. Nu-ti tine cuvantul, nu-l respecta, poarta-te cu el ca cu ultima curva de pe centura, ca doar merita, fir-ar el a dracu` de client! Cu siguranta iti va fi recunoscator si-ti va aduce si alti clienti dornici de un viol animalic.

Etichete: , , , , , , , ,

12 Răspunsuri to “MarketOnline – ghidul violatorului de clienti”

  1. Pascu Says:

    Ok.

    Dar daca tot ce ai facut tu a fost sa scrii aici si nu ai facut plangere si la ANPC (protectia consumatorului), este apa de ploaie si frectie la picior de lemn.

    Poti sa depui o reclamatie si online: http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=178

    Astfel, ceilalti clienti de dupa tine vor fi mai in siguranta. Zic eu.

  2. Mugur Says:

    Buna ziua,

    Daca aceasta situatie este reala imi cer scuze in numele MarketOnline si va asigur ca veti primi o solutionare prompta a problemei si compensatii materiale pentru serviciile proaste pe care le-ati primit, alaturi de sanctionarea celui vinovat.

    Astazi fiind duminica nu am cui sa cer explicatii, insa maine la prima ora o voi face. Intrucat nu am gasit la noi in sistem nici o reclamatie care sa semene cu situatia descrisa mai sus, va rog sa imi spuneti un nume, o factura sau un numar de comanda pentru a putea investiga.

    Orice reclamatie primita pe adresa de e-mail prezenta pe situl MarketOnline – office@marketonline.ro – este preluata de colega mea Diana care raspunde exclusiv de reclamatii si care are ca singur scop solutionarea acestora conform politicii de sapte stele pe care ne-am asumat-o si pe care chiar incercam sa o respectam.

    Este adevarat ca mai si gresim, dar ne si recunoastem greselile si le corectam prompt. Evident, daca ne sesizeaza cineva aceste greseli.

  3. Oly Says:

    Buna ziua,
    Va asigur ca situatia este cat se poate de reala. Data de intrare in service este 2 septembrie 2008, cu factura serie FGRI Nr. 019514 din 30-05-2008, certificat de garantie nr. 188\30.05.2008, seria produsului WD 5000 AACS, HDD Western Digital Caviar SE 500 GB.
    Din 2 septembrie pana in prezent de fiecare data cand m-am interesat de soarta produsului raspunsul a fost acelasi: „este la producator, va sunam noi”. Nu umblu dupa sanctiuni si compensatii, imi vreau produsul inapoi si niste scuze. N-am depus nici un fel de reclamatie pe nicaieri fiindca m-am bazat pe faptul ca la un moment dat o sa ma sune cineva sa-mi spuna ce se intampla. Se pare ca a trebuit sa ajunga pe internet toata situatia ca sa se miste ceva. Multumesc oricum pentru raspunsul (de data asta) prompt.

  4. nicdan Says:

    „Daca musteriul a venit la noi, inseamna ca musteriul are nevoie de noi, daca are nevoie de noi inseamna ca depinde de noi, daca depinde de noi, sa vina cu capul plecat!”

    7 stele pentru MarketOnline? Sigur nu erau 7 stele verzi?

  5. Oly Says:

    nicdan, dragutz citatul, si foarte real din pacate. Ia zi, de unde l-ai luat?

  6. nicdan Says:

    :)))))) Nu era citat, era modul in care imi imaginam eu ca functioneaza rationamentul unui violator…… de clienti

  7. Oly Says:

    nicdan, matinalule :)) misto imaginatie, realista foc!

  8. nicdan Says:

    hehehehe
    Munca, bat-o vina!

  9. Oly Says:

    stim, cunoastem, si io sunt proletar, si navetist pe deasupra🙂

  10. Mugur Says:

    Am verificat, aveti dreptate si imi cer inca odata scuze. Produsul Dvs. face parte dintr-un lot de 3 produse „ratacite” de un fost coleg. Fata de Dvs. insa noi am gresit si ne asumam gresela. Veti fi contactat astazi de un coleg si veti primi un produs nou in schimbul celui predat in service. Deasemenea, la urmatoarea comanda va rog sa specificati la observatii ca aveti un discount de 3% pe care eu il voi aproba ca o compensare normala pentru greseala noastra si timpul Dvs. pierdut cu aceasta garantie.

  11. nicdan Says:

    Ce zici Oly? Te mai risti o data cu astia pentru un discount de 3%?

  12. Oly Says:

    @Mugur: multumesc, am primit telefoanele; no hard feelings?
    @nicdan: nu stiu, ma mai gandesc🙂

Lasă un răspuns

