MarketOnline – deci se poate, domnilor

by

Am simtit nevoia sa scriu aceasta postare dupa ce, la mai putin  de 48 de ore de la aparitia postului precedent, Market Online s-au pus in miscare si au facut in cateva ore ce n-au facut in 2 luni jumate: maine seara voi primi un HDD nou in locul celui stricat despre care am aflat ca era ireparabil.  Lucru care atrage dupa sine doua concluzii: una, ca internetul, in general, si blogosfera, in particular, sunt fortze demne de luat in seama – prin intermediul lor am reusit sa solutionez, fara birocratie, ANPC si alte parascovenii o problema veche si enervanta. A doua concluzie e ca fiinta umana e supusa greselii si ca cei de la MarketOnline nu fac exceptie, cum nu fac nici eu: am tacut, am asteptat si m-am descarcat pe blog fara sa ma gandesc sa dau un mail cuiva de-acolo, si ca sa nu fiu ipocrit, o sa recunosc ca mi-a facut placere sa ma descarc aici (si nu a fost ultima data!🙂 ), si o sa mai recunosc si ca am simtit cu mandrie cum se produce o mica victorie pentru clientul roman prin reactia prompta a celor de la M.Online.   Pentru asta primesc, dupa balacareala de acum doua zile, multumiri din partea mea, care merg cu precadere spre dl. Mugur care s-a autosesizat si a reusit sa fie decent si pertinent cu toate ca tocmai ii facusem firma cu ou si cu otet🙂

Gata, inchei aici ca o dam in scrisoarea a 3a si o sa incepeti sa credeti ca am dat-o la pace cu baietii contra ceva beneficii🙂

V-am pupat pe portofele si s-auzim de bine.

Etichete: , , , ,

7 Răspunsuri to “MarketOnline – deci se poate, domnilor”

  1. nicdan Says:

    Continuarea „Manualului violatorului de clienti”
    Terminam Prima regula cam in felul urmator: „clientul depinde de noi deci sa vina cu capul plecat”. Asta e standardul. In cazul exceptional in care clientul e mai batut in cap (no ofense, vorbesc in termenii manualului violatorului) si face gat, atunci se aplica exceptia la regula: „Sar’mana sefu'”

  2. Oly Says:

    :)) nicdan, no offense taken, sunt foarte constient ca imi lipseste o doaga pe ici, pe colo😛 spiritualule! spor la munci, si uite ca m-am trezit mai devreme ca tine! sic sic!😀

  3. nicdan Says:

    Ai fost la limita cu trezitul!
    Pur si simplu imi cautam inspiratia! Hehehehehehe

  4. bastiendarquay Says:

    Pfff, era sa ma sperii, fir-ar daylight savings time`u al naibii :)) cand am pus primul comentariu mi-a aparut 6.24 si eu eram sigur ca e 5 jumate si mai am timp sa ies din casa :)) m-am trezit cam tarziu sa updatez ora.

  5. Punguta cu 2 bani - TheCart cu 2parale.ro, sau publicitate eficienta pentru magazinele online | Liviu Taloi Says:

    […] LATER EDIT: una rece – Magazine online …. oups, si una calda – MarketOnline – deci se poate, domnilor.  […]

  6. Evil Bubbles Says:

    HA HA!😆

  7. Marketonline.ro - Page 3 - Computer Games Forum Says:

    […] relevanta celor spuse de altii, unele informatii au un iz mai vag, altele sunt mai concludente…. Prima varianta… A doua varianta… A treia varianta, mai putin concisa… Si mai tot ce vezi pe Valea Plangerii […]

Lasă un răspuns

