Ne vedeeem joooi, la Romexpo

by

Eh, nu ne vedem pe bune, ca eu n-am cum sa ajung, da’ voi faceti bine si suiti`va intr`un 41 joi pe seara, ca nu`i de joaca. Daca Olivia recomanda, atunci e clar ca-i ceva bun. Cum despre ce vorbesc? Despre o lansare de carte, mai draga, la targul Gaudeamus.

EDITURA DO-MINOR LANSEAZA

ROMANUL DINTRE DOUA BETII

autor SERBAN CONSTANTIN ANGHENE

Joi, 20 noiembrie a.c., ora 17.00,
la STANDUL RADIO ROMÂNIA

(nivelul 4:50 standul 105-106)

Despre autor nu stiu sa va spun multe, e prima data cand aud de el, dar il promovez pe incredere: Olivia il cunoaste si are numai lucruri bune de spus, si mie asta-mi ajunge. Daca n-am fost destul de convingator, iaca ce zice Cristian Tudor Popescu despre el:

„Tânăr, inteligent, simţul umorului… Aşa s-ar putea prezenta într-un anunţ la mica publicitate Şerban Constantin Anghene fără să înşele cititorii. Natura lui de prozator se aşază cel mai bine pe textul scurt, secvenţă, flash, scheci, clip. Anghene însă, bântuit de fantoma lui Tolstoievski, se aruncă cu capul înainte în roman şi ne trage şi pe noi după el în această magmă uneori rece, alteori clocotindă care duce cu ea copaci, oameni, străzi şi imagini. Deşi scris între două beţii, romanul său este cât se poate de lucid.”

Deci nu va cacaiti, ca n-aveti ce pierde: joi, Romexpo, leac contra machelii: Romanul dintre doua betii. V-am pupat pe portofele si s-auzim de bine.



Etichete: , , , , , , ,

4 Răspunsuri to “Ne vedeeem joooi, la Romexpo”

  1. nicdan Says:

    Am scris si eu mai zilele trecute cate ceva despre CTP. Asa ca privesc cu reticenta bolboroselile lui.
    Dar ca incepe Gaudeamus-ul asta e de bine. Il asteptam sa-mi vindec frustrarea de la Kilipirim

  2. Oly Says:

    nicdan, nu fi carcotas, mergi la lansare si lasa CTP`u😛

  3. nicdan Says:

    N-am cum sa ajung joi! Tot munca! Dar poate imi povestesti tu despre leacurile alea!😛

  4. Capsunica Lenesa Says:

    bauuu oly, bauuuu … cum te mai simti? esti ok? … mai ai greturi dupa vizionarea fanului idiot a lui britney??? eu chiar sper sa te simti mai ok … nu vreau sa te am pe constiinta

Lasă un răspuns

