Dati o mana de-ajutor!

by

Stiu ca v-am obisnuit cu articolase haioase, masline, atentii, poante de autobaza, insa de cand lucrez zilnic cu copii am devenit un pic mai sensibil la problemele lor, asa ca postarea asta iese putin din tipare.

Despre situatia Erikai auzisem de ceva vreme via varii canale media, e o fetita care, spre deosebire de sutele de personaje muribunde fictive despre care auzim zilnic prin bunavointa amicilor care trimit massuri (ce invariabil se termina cu „jur ca n-ai inima daca nu trimiti mai departe”) chiar are o problema, una de viata si de moarte: a fost diagnosticata cu leucemie acuta limfoblastica L1 si are nevoie URGENT de tratament in strainatate. Pe blogul lui Cabral am gasit o initiativa frumoasa de ajutorare a acestei fetite: un eveniment caritabil la care si-au confirmat prezenta Habar,  Parazitii, Vita de Vie si compania de teatru Passe Partout Dan Puric si care va fi moderat de insusi varu’ lu’ Obama🙂

AOL nu da cate un cent pentru fiecare mesaj trimis mai departe, yahoo nu se inchide si nu-ti vezi persoana iubita daca esti cretin, insa daca iti place muzica buna, nu zgaria branza pentru 25 de lei si hai la concert. Pe de-o parte, fiindca o sa fie misto. Pe de alta parte, fiindca TOTI banii din incasari merg spre Erika si inseamna o speranta in plus pentru ea.

afis-erika1Sper ca nu v-am intristat prea tare. Puneti mana si ajutati daca si cum puteti. V-am pupat pe portofele si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , ,

5 Răspunsuri to “Dati o mana de-ajutor!”

  1. nicdan Says:

    Sa ne traiesti Suflet caritabil

  2. Manjusri Says:

    Oly, eu nu pot veni. Cum pot da o mana de ajutor? Este un vreun cont unde se pot vira banii?

  3. Oly Says:

    Manjusri, frumos din partea ta. Uite, acceseaza http://apelerika.wordpress.com/2008/11/07/sa-incercam-sa-salvam-o-viata/ pentru detaliile de care ai nevoie. Eu nu stiu prea multe detalii, doar promovez campania de ajutorare a Erikai, nu am nici o legatura cu ea sau familia ei.

  4. Manjusri Says:

    Multumesc Oly! Incerc sa aflu mai multe.🙂

  5. Evil Bubbles Says:

    Ma simt atat de neputincioasa intr-o lume atat de nedreapta

Lasă un răspuns

