Oly intreaba, (poate) cineva raspunde. Ce faci cand crapi de somn?

by

Ok, recunosc, intrebarea din titlu trebuie reformulata nitel, ca asa, mi s-ar putea raspunde usor „DORM, ba boule!”. Deeeeci sa incercam o reformulare: ce faci cand crapi de somn si trebuie sa te culci la o ora vulgar de tarzie sau sa te trezesti la o ora inuman de pervers de animalic de matinala? Dar cand trebuie sa repeti miscarea asta 5 zile pe saptamana? Am incercat cu cafea pana`n pragul palpitatiilor, nu bun: la sfarsitul zilei vorbeam ca R2D2 din Star Wars, numai prin piuituri si smucituri neregulate ale mainilor si picioarelor🙂 am incercat sa ma culc devreme, nu merge, oricat de devreme m-as culca, organismul meu refuza sa recunoasca ora 5 ca ora pentru trezit. In fiecare dimineata imi curg prin ochi benzi albastre cu „does not compute.error.error.001010100110”.

Buun, deci am lansat dilema zilei. Faceti-mi un pui de bine si sariti cu sfaturi, pana nu-mi cad ochii definitiv in gura si incep sa scriu posturi in cod binar. Nu mi-ar fi greu, am plugin la mozilla care face asa ceva🙂

Asadar, studenti din toate „muncipiile”, navetisti, muncitori in mina, sefi de scara, taietori de frunza la caini, insomniaci cu capu`, uniti-va. Si ajutati-ma naibii sa nu mai fiu zombie bulbucat 5 zile pe saptamana.

Hai ca ma`ntind, v-am pupat pe portofele si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , , , , ,

8 Răspunsuri to “Oly intreaba, (poate) cineva raspunde. Ce faci cand crapi de somn?”

  1. inneedofcoffee Says:

    ma Olule… remedii naturiste. daca stai bine cu inima: un pahar de suc de lamaie cu apa. da, nu o picatura de lamaie si 3 litri de apa. intr-un pahar din ala de Passport verde, alea alea pe care le ai in bucatarie, storci o lamaie pana nu mai curge nimica nimicuta din ea. si mai pui olecuta de apa. cat aproape sa umpli paharul. lamaia accelereaza metabolismul.🙂 e ca si cum intre momentul trezirii si momentul iesirii pe usa ar fi trecut 4 ore. eu asa rezistam in sesiune cate 3 zile nedormita si eram cum sa spun… uite citez un clasic „atat de proaspata incat par vie.” chiar daca on the outside nu se vede, te simti mult mai friesh. ca sa nu mai spun ca un pahar de citrice dimineata este ca o dieta, indiferent ce mananci dup’aia.🙂 you lose weight, dureaza ceva, dar you lose it🙂

    stiu , stiu, e acra… that is the point. daca o dai repede pe gat [cum e si recomandat] si iei civa dulce dupa iti trece gustul🙂

    no, sper sa mearga. daca imi mai aduc aminte iti mai spun.

  2. dush Says:

    te obisnuiesti…numa sa mai treaca niste timp. tre sa incerci sa iti pui fundul la culcare cat mai devreme…ca al’fel te faci ca mine – obosita din nascare.

  3. Oly Says:

    Aber dush, nu pot mai devreme de 9 jumate nenico! ajung acasa la 5 jumate, ce naiba? in 4 ore ce mai fac? mananc, fac un dush (no pun intended), si dup`aia n`am timp nici de nevasta, nici de o stire, un ziar, o maslina, o atentie, ca tre` sa ma culc iar. Apoi asta`i viata?

  4. nicdan Says:

    Best jobs, Ejobs nenica! Iti scriu eu devreme dimineata, dar sunt acasa, si la munca plec doar peste o ora jumate. Trezit la 5 pentru munca, asta nu-i trai!

  5. Oly Says:

    nicdan, daca ai sti ce misto loc de munca am, cu ce oameni futere lucrez, cat de relaxat sunt si care e pachetul salarial de intrare (avand in vedere ca aveam experienta aproape 0 si am venit din sociologie in IT) nu mi-ai mai recomanda sa caut altceva. Trezitul devreme e singurul dezavantaj, ca in rest n-as pleca de-aici pentru nimic in lume.

  6. BoBo Says:

    Toate aceste remedii sunt ineficiente. Pentru Oly mere o manea. Îi trece somnul instant! Dușurile și cafelele sunt pistol cu apă pe lângă o manea agramată.

  7. Capsunica Lenesa Says:

    Draga Oly … nu pot sa-ti spun decat welcome to my world😀 … o sa te obisnuiesti … nu e greu😀 … o luna, maxim 2 … organismul tau nu o sa mai dea error pentru ora 5😀 … mai rau … o sa te trezesti singur singurel la ora 5 si daca nu o sa fie nevoie😀 … eu le-am incercat pe toate … somnifere, meditatii, remedii naturiste, yoga etc … degeaba … tot la 1 ma culc si tot la 5 ma trezesc … din cauza ca o perioada de timp am fost nevoita sa fac acelasi lucru pe care incerci tu sa-l faci acuma😀 … asa ca nu te mai zbate … urmeaza cursul … in foarte putin timp o sa devi un mic zombie😀

  8. Oly Says:

    Da, da, Zombie Kapshunen, multumesc pentru incurajare. Ma duc sa imi fac injectii cu cofeina :))

Lasă un răspuns

