Serios? `Ai nu ma`nnebuni!

by

Cand a inceput campania electorala am incercat, si mi-am promis, ca n-o sa scriu pe blog nimic legat de asta. Nu ma pricep la analize politice, pentru asta exista Bleen, si in plus, de fiecare data cand ma gandesc la politica ma incearca o stare de greata vecina cu voma. Insa azi s-a intamplat ceva ce nu pot trece cu vederea. Asa apolitic si antipolitic cum sunt eu, nutresc totusi o ura profunda fata de partidele de stanga in general si fata de ai nostri ca brazii stangisti, in particular. Multi o sa-mi dea dreptate. Eh, si ce vad eu azi lipit pe usa scarii blocului in care stau? Uitati-va si lamuriti-va singurei:

imag027

Acuma vin si intreb: cat de lipsit de coaie poti sa fii incat sa apelezi la subterfugii demne de cei mai vajnici propagandisti comunisti ca sa pacalesti niste pensionari naivi? A, am zis lipsit de coaie? ajungea sa zic pesedist. Numai satra de barbugii iliescieni ar fifost in stare sa incalce fix in prag de alegeri nu-stiu-cate prevederi ale legii electorale si sa lipeasca pe usile scarilor imitatii de afise electorale care, pentru un pensionar naiv, suna cam asa: „singurii canditati pentru colegiul cutare sunt X si Y, pe care ii gasiti la pozitia 5 pe buletinul de vot.” Nu tu nume de partid, nu tu poza cu catindatul, nimic. Cum se cheama asta? Tzeapa jegoasa cu miros pesedist (imi sunau cunoscute numele asa ca mi-am aruncat ochii pe niste afise ca sa confirm, si da, respectivii sunt de-ai pesedeului plus peceului). Trist e ca exista ingrijorator de multi pensionari care pun boticul la gogonele din astea si pun stampila orbeste, fara sa intrebe a doua oara.

Acum ca m-am descarcat, astept gasca de fani iliescu-nastase-geoana sa vina sa latre aici. Cu drag ii astept. Or sa plece de-aci cu coditele lor rosii intre picioare. De asemenea, mi-as dori sa se sesizeze cineva si sa ii reclame pe cacanari la vreo autoritate care se ocupa cu supravegherea procesului electoral. Nu ca ar schimba asta ceva, da’ asa, pentru linistea mea sufleteasca. Cat despre Sergiu Andon si Adrian Campureanu, carora nu li se potriveste titulatura de domni pusa pompos pe fituica aia semi-ilegala, le urez multa m…m…maretie, fir`ar ei a dracu` cu pesedeu` lor cu tot!

Hai ca spumez mai ceva ca sampania proasta, v-am pupat pe portofele si sa votati de bine (daca aveti cu cine..)

Etichete: , , , , , , , ,

10 Răspunsuri to “Serios? `Ai nu ma`nnebuni!”

  1. Morar&More » Blog Archive » Fir-ai al naibii Sergiu Andon se întoarce Says:

    […] Andon nu a uitat cum merge cu manipularea comunistă, că doar a lucrat chiar la organ! Iată, via , ce i-a dat prin cap să pună pe geamurile unor blocuri locuite şi de pensionari, şi de oameni […]

  2. Codru Says:

    de ce nu i reclami tu ?

  3. Oly Says:

    Codru, spune-mi unde. De aia am scris postarea asta, ca nu stiu unde. Am mai descoperit o faza de genu` anu` trecut la europarlamentare si am sunat la nush ce onegeu, si ghici ce mi-au zis? „Nu e de competenta noastra”. Asa ca spune-mi unde sa reclam.

  4. Manjusri Says:

    Salut Oly! Astia sunt obisnuiti cu propaganda de 2 lei gauriti inca din vremea cand il pupau in cur pe conducatorul iubit prin Scanteia si alte fituici pcr-iste. Asta au facut de cand se stiu: au incercat sa prosteasca lumea.
    Umbla o vorba prin targ, cum ca Felix se vrea presedinte al Senatului. Frumoasa tara: Geoana prim-ministru si Felix presedinte al Senatului…

  5. Oly Says:

    Manjusri, fii atent aici ca nu-i de gluma. Daca se intampla ce zici tu eu ingrop orice speranta de a vedea vreodata tara asta scoasa din rahat, si plec.

  6. Manjusri Says:

    Oly, nu glumesc deloc. Geoana, acest Obama in mizerie de pe Dambovita, se vrea cu orice pret prim-ministru. Felix ne da lectii la televizor iar slugile de la Antene ii tin isonul.
    Ziceam ca nu merg la vot duminica pentru ca trebuie sa merg pana in orasul de domiciliu. M-am razgandit. Ma iau si ma duc, desi fac vreo 6 ore, dus-intors. Vreau sa fiu cu constiinta impacata si sa dorm linistit ca am facut ce am putut pentru a nu-i vedea pe astia 2 (si altii ca ei) in functiile care ii obsedeaza.

  7. Oly Says:

    Apropo de „am facut tot ce-am putut” mi-am adus aminte de tristele alegeri din 2000 unde se ajunsese la paradoxul „raul cel mai putin rau” si oameni de buna credinta, intelectuali, locuitori urbani au votat Iliescu ca sa nu iasa Vadim. Tatal unui prieten de-al meu, revolutionar, luptator anticomunist, hippiot convins a zis, si n-o sa uit niciodata ce expresie trista avea pe fata cand a zis-o, „sper sa nu mi se usuce si sa-mi cada mana cu care am pus stampila pe Iliescu azi”.

  8. Manjusri Says:

    Oly, eram student in 2000. Stateam cu alti colegi in holul caminului, la televizor, si ne uitam cu gura cascata la anuntarea rezultatelor primului tur: Iliescu si Vadim in turul 2. Nu ne venea sa credem. La turul 2 am luat buletinul de vot, am intrat in cabina dar nu am pus stampila pe nici unul dintre cei doi. L-am introdus in urna fara a-l stampila, practic anulandu-l. Nu am putut pune stampila pe Iliescu iar Vadim era exclus din start. Sper sa nu mai traim asemenea situatii.

  9. inneedofcoffee Says:

    Spre rusinea mea de om care a lucrat in presa si care va mai lucra in presa am refuzat cu indarjire sa urmaresc orice legat de aceste minunate alegeri. Not this year, no thank you. Kkturi vor fi mereu, ilegalitati garla, porci electorali, sacose electorale cu cozonac electoral, etc etc etc. Eu as vrea sa inventez hartia igienica electorala. Sa ne stergem undeva cu ei.

  10. Oly Says:

    @Manjusri: si eu sper. oricum nu merg la vot, din motivele descrise intr-un post anterior.
    @Olu: Hai repede la OSIM sa brevetam produsul. Hartia igienica electorala va fi facuta din hartie reciclata de la afisele lipite ilegal in timpul campaniei. Ne vom sterge undeva cu fetzele candidatilor! GENIAL!😀

Lasă un răspuns

