Clisoale pentlu Mos Caciun

by

Dlaga Mos Caciun,

Pentlu ca deja incep sha cleasca cozile la shupelmalchetuli si nenii de la plimalie au push beculetse in olash, eu cled ca a inceput plegatilea de claciiiuuuun, si pentlu ca plietenii mei din blogosfela (Olivia, Bobo, Doua voyeuriste mici) tsi-au clis deja, si eu ma tem sha nu ma uitsi, ca shunt mic tale si plapadit, te wog flumosh sa-mi aduci anul asta:

1.  Un set de tobe Pearl Joey Jordison signature (cu doua tobe mari, da? ai notat?)

2. Un set de cinele Sabian Paragon Neil Peart signature (o sa ti se para scumpe, da’ merita fiecare banut)

3. Un spatiu in Bucuresti pe care sa-l pot transforma in sala de repetitii si care sa nu ma coste o mana si-un picior

4. O racheta de placa video😀 si, nu in ultimul rand,

5. Sa ninga, ble Moshule, ca tati zice ca nu ma poate tlage cu saniutsa pe asfalt😦

Si daca tot esti tu bun, si tleci pe la mine, poate poti sa mai pui in sac si:

6. un guvern de dreapta

7. capetele impaiate ale lui Salam, tot neamu` lu` Gutza, Minune, si cati manelisti mai poti tu asasina intr-o singura noapte, ca stiu ca esti ocupat.

8. niste tobe de esapament cu muffler pentru cretinii pe doua rotzi

9. un dulap mai mare in care sa-mi incapa toate porcariile care stau intinse acum prin toata casa si-o exaspereaza pe nevasta`mea

10. Ciocolaaaaaaaaaaaaaataaaaa😀

Muwtsumeshc flumosh, te-am pupat pe sanie shi s-auzim de bine,

Oly.

Etichete: , , , ,

12 Răspunsuri to “Clisoale pentlu Mos Caciun”

  1. Capsunica Lenesa Says:

    sunt cam costisitoare cadourile tale … nu crezi??? … daca iti cumpara mosul tie toate cele, pentru noi, restul muritorilor, nu mai ramane nimic … egoistule … numai tu sa ai tot … tot ce-i mai scump … inafara de ultima cerinta a ta, toate mi se par prea scumpe … asa ca mai pune-ti pofta in cui si multumeste-te cu niste carbuni … asa cum se multumesc toti copii rai😀

  2. Oly Says:

    Dar vai, ce vedem noi aici? Cumva una din cele doua mici voyeuriste? hmm…cadouri prea scumpe, zici? pai merit, bre! sa faca cheta, sa faca credit de nevoi personale, da’ sa-mi aduca!!! ca altfel bat din picioare si pwang si ma rostogolesc pe jos si urluuuuu!!!

  3. Manjusri Says:

    Oly, citesc pe hotnews ca Felix e senator. Pot sa adaug si eu niste nume la punctul 7, ala cu capete taiate si impaiate?😀

  4. zozo Says:

    Oly cei cert ciocolata vei primi sigur , restu ramane de vazut . Mai lasa loc si pentru altii mai ales ca acum se iau credite mai greu….. nu cred ca MC va primi asa mare credit… :))

  5. Capsunica Lenesa Says:

    hei … vad ca egoismul tau chiar nu are limite … nu ti-a ajuns cate ai cerut prima data si te-ai gandit sa mai adaugi niste puncte scrisorii tale … rusiiiine mai, rusiiine … cum ramane cu toti copii care inca ii sorb fiecare cuvintel din guritza haurita a lui guta putza de maimutza??? cum ramane cu comunistii care inca mai spera??? si ai avut tupeul sa ceri ciocolata??? … ai indraznit sa faci asa ceva??? adica tu vrei sa-ti aduca ciocolata??? … NEVER … over my dead body … toata ciocolata o sa fie in ciorapeii mei … o sa fie numai a mea … mine, mine … my precious … my precious ciocolata …

  6. zozo Says:

    Capsunic-o i think you have a serious problem with chocolate dependence
    Si lasa ca MC are destula ciocolata pentru toti.

  7. Oly Says:

    Kapshunen, hai nu fi…save some for me😦

  8. Capsunica Lenesa Says:

    NU … NU … NU … MOSU’ nu are destula ciocolata pentru mine … nu exista destula ciocolata pe lumea asta sa ma satisfaca … si DA, sunt dependenta de CIOCO si nu mi-e rusine sa recunosc … I LOVE CIOCOLATA … asa ca sa nu va prind ca salivati dupa ea pentru ca este numai si numai a mea … va killaresc daca va prind cu cioco de la mosu in mana, care trebuia sa-mi fie adusa mie … numai si numai mie😀

  9. Oly Says:

    Vorba bancului, Kapshunikan, „you have a problem, pal”

  10. Capsunica Lenesa Says:

    eu nu am nici o problema … ceilalti din jurul meu au o problema … eu sunt bine, ceilalti sunt nebuni :d

  11. Evil Bubbles Says:

    Moshu’ iti aduce…. daca ai fost cuminte. Din pacate, hormonii cei malefici te-au stigmatizat for life😦 Asa ca….. no presents this year for you. Si nu, nici la anul, si nici never!😦 Urasc (ce frumos mint🙂 )sa fiu purtatoarea vestilor proaste, dar cineva trebuia sa te informeze😕 Dar nu-ti face griji! „Voyeuristele” sunt alaturi de tine! O sa fur putina cioco din proviziile Fragolinei si o sa ti-o trimit prin wireless:mrgreen: Sa nu zici tu ca sunt fata rea🙄

  12. catalinar Says:

    trackback
    http://catalinarezeanu.wordpress.com/2008/12/12/disecandu-l-pe-mos-craciun/

Lasă un răspuns

