Ghid practic de identificare emo

by

Eheheeei, sh`apoi daca tot am vazut eu ca-i popular subiectul de moare lumea dupa el (literalmente), ce-am zis? hai sa fiu si io „pa trend” si sa scriu ceva despre emo. Insa nu, n-o sa fac asta. N-o sa ma ating de copilasii cu ochi negri si insigne la ghiozdan, ci o sa scriu pentru populatia nehotarata. Despre copilasii care inca isi cauta identitatea si grupul de apartenenta. Asadar, fara sa tragem prea mult de timp: draga tanar indecis, in cautarea ta te-ai oprit si asupra curentului emo; nu prea stii despre ce-i vorba, da’ parca ai incerca si tu asa ceva, poate poate apari in cateva numere din cancan si 3 editii de Dan Diaconescu direct si reluare, IIIINSAAA, stii sigur ca NU esti emo daca:

1. Stii ca lama de ras este un obiect util pentru a scapa de barba, nu de surplusul de vene.

2. Nu te rupe tac’tu cu bataia cand pleaca la munca nebarbierit din cauza ca i-ai furat toate lamele din baie. Vezi punctul 1.

3. Nu te rupe sor’ta cu bataia ca ii furi dermatograful si alte pomezi de prin geanta (in caz ca esti singur la parinti, inlocuieste „sor`ta” cu „ma`ta” -uuups, pardon, „doamna ma`ta”).

4. In general, nu prea te rupe nimeni cu bataia🙂

5. Stii sa folosesti cuvantul „true” doar in forma lui corecta si in contexte adecvate, nu o data la 3 cuvinte.

6. Stii sa comunici si altfel decat prin mesaje scrise pe insigne.

7. Nu ai sireturile mai late decat incheietura mainii.

8. Crezi ca Tokyo Hotel e in Mamaia, langa Rex.

9. Stii ca „spanzuratoarea” se joaca cu pix si hartie, nu cu funie si sapun.

10. Stii ca manichiura se face cu unghera, nu cu dintii.

11. Stii ca Picasso nu a fost hair-stylist si deci nu te piepteni dupa portrete semnate de el.

12. Dilema ta cea mai mare in viata NU este „sa-mi tai venele, sau sa mi le las lungi?” – pezi pct. 1 si 2.

Deja lista asta devine prea tru pentru ora asta, nu mai stiu ce sa adaug la ea. Astept sugestii. Pana atunci v-am taiat pupat pe incheieturi portofele si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , ,

8 Răspunsuri to “Ghid practic de identificare emo”

  1. Capsunica Lenesa Says:

    dar hei … cum ramane cu pastilele … deci inseamna ca nu sunt EMO-ita … iei, am scapat … mie imi place sa-mi planific moartea cu pastile😀 … in general nu reusesc decat sa-mi provoc o saptamana de somn … cred ca de aia sunt eu lenesa … pastilele sunt de vina … dar hei … important e ca nu sunt emoita … asa ca o sa-mi mai aman cateva zile sinuciderea prin impuscare cu toporul doar ca sa sarbatoresc faptul ca nu sunt emo😀

  2. Oly Says:

    Kapshunen, Kapshunen…of of of, lasa mama, ca fac un post cu borderline personality disorder si manic-compulsive behavior si poate te regasesti acolo🙂 just joking, of course. stiu foarte bine ca de fapt esti schizo :))

  3. Capsunica Lenesa Says:

    nu sufar de borderline personality disorder … la naiba ca am aceasi stare in orice situatie … adica nu sunt genul acum rad peste 5 minute omor pe cineva … de obicei sunt constanta in gandire la doar a omora pe cineva😀 … schizo inca nu sunt … poate am ceva tulburare schizoida … dar vocile inca spun ca nu e nimic in neregula cu mine😀

  4. Capsunica Lenesa Says:

    of la naiba … ti-am blocat blogu’😀 … pe cine trebuie sa omor pe acilea sa nu mai vad toate erorile astea???

  5. Oly Says:

    hmm, Kapshu, ceva ciudat se intampla…e a nush cata oara cand blugl refuza sa-ti accepte comentariile…eu cred ca-i posedat mititelu’…da’ tu n-o lua personal, ca mi se mai intampla si mie…auzi la el, blog nesimtit, EU, EUUU care i-am dat viata, mieeeee sa-mi spuna „your comment is awaiting moderation” ?! deci e ca si cum usha de la casa nu s-ar descuia ca nu e sigura ca eu sunt stapanul casei, chiar daca am cheia :))

  6. Capsunica Lenesa Says:

    trist mai Oly mai … foarte trist … vrei sa vorbim despre asta??? …😀

  7. Oly Says:

    Breeeeeee, tu n-ai somn? :))

  8. Capsunica Lenesa Says:

    mi se intampla destul de des sa nu am somn … dar tu??? … tu ce misculai pe la orele alea tarzii ale diminetii???

Lasă un răspuns

