Weekend in retrospectiva

by

Gata, s-a mai dus un weekend. Iar n-am reusit sa fac tot ce mi-am propus, evident, din lipsa de timp. Nici sa dorm 16 ore ca sa recuperez somnul pierdut in timpul saptamanii n-am reusit. In schimb am facut alte chestii misto. Am fost la un concert de metale grele spre foarte grele in LMC (Live Metal Club) cu nevasta din dotare, pentru ca presta un bun „toarash si pretin” d`al meu, in doua trupe chiar, si-am zis ca pentru el merita sa ma duc la galagie-fum-aglomeratie-caldura pentru prima data dupa 3 ani de pauza. Si chiar a meritat. Cyborg si Rising Shadow (cele doua trupe in care presteaza chitara sus-amintitul pretin) au facut un show de milioane, si nici celelalte trupe de pe afish (Deadeye Dick, L.O.S.T, sa ma scuze ceilalti pe care i-am uitat) n-au sunat rau. Ma rog, atat cat am putut intelege cu urechile facute varza de la decibelii in exces. Per total a fost un concert misto, care mi-a adus aminte de primul an de facultate, de Viking si Utopia (bucurestenii stiu), de Preoteasa si serile de metal de acolo si de cum pierdeam noptile in fum de dragul muzicii. Eh…fuse si se duse.

In alta ordine de idei, spre deosebire de alte zile de luni, azi mi-e ciudat de bine. Din mai multe motive: m-am trezit vesel, am facut doar 20 de minute de la Pipera la munca (record!), am ras ca de-obicei cu Mondenii la Magic FM, vine concediul in 2 saptamani, nu ma mai dor maselele, ce sa mai zic? toaaate`s bune si frumoase (pana la proba contrarie, gen, sa ma enervez cu spume din cauza de munci). Uuun singur necaz am si eu: sambata asta s-au aprins, dom`le, luminitzele de sarbautori in Bucuresti. Moaaama, si`s frumoaase, de-ti iau ochii…peste tot, numa`n sectoru` 4 nu. Ca nen`tu Piedone a umplut bulevardele cu beculete, asta-i alta poveste…da` de ce nu le aprinde, fratele meu? Vreau si eu luminite in fata blocului, sa se bucure si ochiu’ meu, ce dracu? Sau cand a apasat Oprescu butonu` roshu de aprins becurile in toata capitala i-a taiat sarmaua lu` Piedone asa, de-al dracu’, ca sa-i arate ca poate? Eh, ei cu ei, noi cu instalatia chinezeasca din piata care canta merry christmas si are 3 culori🙂

Si asa, ca de-ncheiere, ma`ntorc la muzica si va recomand 4 site-uri de ascultat:

1. http://www.myspace.com/metropolitansilence – Metropolitan Silence, proiect independent al amicului Petre de care vorbeam mai sus, in care va presta si subsemnatul tobe.

2. http://www.myspace.com/the1lluminat1band – Illuminati, trupa de death tehnic featuring, da, tot Petre, la chitara.

3. http://www.myspace.com/risingshadowromania – Rising Shadow, nu pot sa-l clasific decat ca futere-metal, pana nu-i vedeti live n-aveti cum sa stiti. Si nu in ultimul rand,

4. http://www.myspace.com/skullband – CyborG, cu mentiunea ca live suna muuuuuult mai futere decat inregistrarile de acolo. Good job, Matei, tobarul-vocal!

Cam atat pentru azi, v-am pupat pe portofele si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , , , , , ,

5 Răspunsuri to “Weekend in retrospectiva”

  1. tac'tu Says:

    … astept si io ziua cand ai sa te duci tu de buna-voie si nesilit de nime’ la un toubib de dintzi …

  2. BoBo Says:

    Trupele astea sună a cimitir și horror:\

  3. Oly Says:

    BoBo, be afraaaid, be veeery veery afraaaidd >:) buhuhuhuuu!🙂

  4. zozo Says:

    Imi place cum suna munca lui Petre🙂

  5. BoBo Says:

    Îmi place cum sună Guracacuru

Lasă un răspuns

