Hai sa ne cacam pe noi: guvernul de trista alianta

by

Da, stiu, o sa ma`njurati, am promis ca stau departe de politica, da’ tentatia e prea mare, se’ntampla lucruri despre care TREBUIE scris, chiar daca sigur o mai fac si altii din blogosfera.

Deci, ce se`ntampla, dom`le? O stiti p`aia cu „si-a dat cu stangu`n dreptu`” ? Da` p`aia cu „si-a dat cu stanga`n dreapta si a iesit un guvern mic si uracios” ? PD-asa-zis L s-a aliat cu PS asa-zis D, ca sa fete un guvern fromos cum altu` n`o fost, posibil tot cu intaiul motorist al tarii in frunte. Da’ se’ntampla un fenomen…opusele nu numai ca se atrag, da’ se si neutralizeaza unul pe celalalt din cand in cand. Deci daca aduni stanga cu dreapta si incerci sa faci un guvern, cele doua se nimicesc reciproc si ce iese? Exact, nix, figa, nada, nill, zero barat, adiiiiiiiiiiicaa, hai sa v`aud acolo`n spatee, cum, cum? un guvern exact ca toate celelalte de dinaintea lui? DAAAAAAAA!! Un guvern format din personaje garantate de Vanghelie si cu aptitudini politice direct proportionale cu inaltimea lui Boc.

Azi dimineata Mihai Bendeac comenta la Mondenii Radio Show ca alianta asta nu doar ca e impotriva naturii, da’ mai e si impotriva alegatorilor, pe deasupra. Adica, spunea el, si bine spunea, io, daca votez PD-L, pai votez fiindca e diametral opus lu’ PSD, corect? votez fiindca vreau sa ma conduca AIA, nu sa-si calce pe principii si sa se alieze cu PSD de dragul stabilitatii politice si guvernului majoritar. In fine, la o adica, tata` lu` PD-L e PD care e frate bun din aceeasi muma cu PSD, ambele provenind din FSN, care, la randul lui, stim cu totii de unde provine. O fi bine, o fi rau? om trai si om vedea. Eu raman cu starea mea vomitiva, inca ma mai rog la Mos Craciun sa-mi aduca un guvern de dreapta PE BUNE, nu un mulatru stang-dreptist sub deviza „nu am mama, nu am tata, m-a facut o matusha”.

V-am pupat central pe portofele si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , , , ,

4 Răspunsuri to “Hai sa ne cacam pe noi: guvernul de trista alianta”

  1. Manjusri Says:

    Oly, astia isi bat joc de noi. Si eu am sperat ca vom avea un guvern de dreapta, nu o struto-camila PDL-isto-PSD-ista. I-am tot auzit pe nemernici vorbind despre interesul national. Imi vine sa le spun: curvelor, in spatele acestor cuvinte se ascund niste marsavii cat casa. Cu interesul national „in cuget si simtiri” ati facut toate porcariile. Hai sictir, si mai lasati-ma in durerea mea cu interesul national!
    Stau in Cluj si mi-as dori sa-l intalnesc pe strada pe Emil Boc. I-as spune cam asa: dle Boc, am votat PDL in speranta ca nu-i voi vedea pe Geoana, Nastase, Mitrea, Hrebenciuc si restul gastii ranjind satisfacuti din Parlament si Guvern. Am votat PDL in speranta ca o voi vedea din nou pe dna Monica Macovei la justitie, nu pe Ponta sau Diaconescu. Am votat cu speranta ca ne veti asculta. Dar e ultima oara cand va mai votez.

  2. Oly Says:

    Manjusri, nu mai am ce comenta. Noi sa fim sanatosi, ca ne-om descurca intr-un fel sau altul, cu tot cu strutzo-camila.

  3. Manjusri Says:

    Oly, ai dreptate. Sanatate sa fie, ca in rest…mai vedem ce-om face.

  4. gogosu Says:

    http://www.trilulilu.ro/mascaricius/a74084c5243a85

Lasă un răspuns

