N-am mai scris de mult

by

Pentru ca n-am avut timp si nici idei. Iar acum plec la origini (alea geografice, nu alea biologice), unde n-o sa am net. Asa ca ne reauzim abia in jurul revelionului sau dupa. Va urez tuturor sarbautori fericite, si nu fiti romani…adica nu umpleti spitalele dupa craciun si mancati responsabil din sarmanul porc ucis azi-maine. De la sfaturi despre baut ma abtin🙂

Va multumesc tututor celor care m-ati citit din octombrie incoace, si promit ca de la anu’ sa incerc sa scriu mai mult, mai variat, mai haios. Si voi puneti mana si comentati mai des, ca am impresia ca vorbesc cu peretii🙂

La multi ani, Craciun Fericit, toate cele bune si sa ne-auzim cu bine in 2009. Si ca sa nu ne-ntindem, v-am pupat pe portofele si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , ,

2 Răspunsuri to “N-am mai scris de mult”

  1. Manjusri Says:

    Oly, sa-ti dea Dumnezeu sanatate si un An Nou care sa fie foarte bun si doar unul dintre cei mai buni! Sarbatori fericite!

  2. zozo Says:

    Sarbatori fericite si un An Nou mai bun decat acesta.

Lasă un răspuns

