Prima postare din 2009 – rezolutii de anul nou si alte nimicuri

by

Salutare si bine v-am regasit! M-am intors din taramul-cel-fara-de-net si incep 2009 in forta. Am o gramada de chestii de povestit, si nu stiu cum sa le organizez asa ca nu mai povestesc nimic🙂

Sarbautorile de iarna au trecut ca de-obicei, cu crapelnitza, kitsch si intalniri cu prietenii din orasul de bastina. Oras unde, mai nou, trece trenu’ prin centru si vinu’ se fierbe la cazan de tuci pe foc de lemne, langa mici si carnati, ca sa aibe melteanu’ ce crapa in el cand se delecteaza cu concertele de muzica populara oferite de primarie fix in buricu’ targului. Mi-e greata asa ca nu intru in detalii. Mi s-a indeplinit totusi o dorinta de Craciun – am avut zapada sa-mi pun si-n cap, si-un cancer de crapau pietrele. Toate chestiunile astea au culminat pe 31 cu alcoolizarea dintre ani, eveniment mai mult decat reusit (multzam Shosho si Dy pentru invitatie) petrecut, din fericire, in Bucuresti.

2008 a fost un an bun, per total – am terminat facultatea, am intrat la un master super misto, am facut rost de un job mai mult decat multumitor, dar mortii cu mortii si vii cu vii asa ca sa-l lasam, ca s-a dus, si sa ne uitam spre mititelul 2009 care abia a inceput. Se obisnuieste ca la fiecare sfarsit de an sa-ti propui chestii de facut pe anul urmator. Eu am muulte de facut anul asta. Tobele Pearl Joey Jordison n-au incaput in sacul mosului, asa ca le astept de la anul asta, ca e lung si are loc de ele; imi propun asadar sa strang fonduri la ciorap ca sa mi le iau🙂 de asemenea, imi propun sa fac pe dracu’n 4 si sa fac rost de o sala de repetitii numai a mea in care sa pot merge cand am chef. Pe plan emotional (as vrea sa) nu ma mai enervez asa repede din orice ca sa nu mor tanar de inima rea🙂

Cam atat pentru prima postare din 2009. V-am pupat pe portofele si s-auzim de bine cand va treziti din mahmureala🙂

Etichete: , , , , , ,

Un răspuns to “Prima postare din 2009 – rezolutii de anul nou si alte nimicuri”

  1. Manjusri Says:

    La multi ani!

Lasă un răspuns

