Urari de sezon si alte maruntisuri

by

Dragi si drage, va las cu bine, intrucat de azi incepe operatiunea „hoardele pagane si frigiderul”. Recte, ma duc acasa sa dorm, sa ma`ndop animalic si sa vad care mai e miscarea in urbea X cunoscuta si ca Suceava, de unde subsemnatul provine. Diseara cand popii vor incepe sa spuna povestea cu 3 zile dupa evanghelie, cu moartea pre moarte calcand, alea alea, eu voi cobori din tren. Sper sa gasesc vreun taximetrist mai pagan care sa ma duca acasa, si sper sa aiba pe unde intra cu masina, ca ai mei sunt inconjurati din toate colturile de biserici (deh, vorba ceea, provin din judetul unde, statistic vorbind, exista cate o biserica la cam 10-20 de locuitori, si inca mai strang unii bani sa mai construiasca) si nu stiu zau pe unde scot camasa. Dar, cum zice englezu`, „we`ll cross that bridge when we get to it”. Nu stiu cand si daca mai prind ceva tzava de net prin zona (de obicei fac ca fratii nostri de culoare din ferentari – numai ca eu nu intzep cablurile electrica, ci prind din zbor cate-un punct de acces wireless neparolat si-mi verific mailul din pozitii contorsioniste ca sa nu pierd semnalul) asa ca, una la mana, va urez sa pasteti fericiti, fiecare cum stie, si sa aveti grija la excese, si doua la mana, le multumesc celor 3 comentatori constanti pentru fidelitate si ii rog sa ma scuze daca n-o sa pot raspunde la comentarii saptamana asta.
Promit ca ma’ntorc cu un foto-blog sa impart cu voi experienta suceveana🙂
Cam asta e, v-am pupat pe portofele, si s-auzim numai de bine, ca eu ma bag la facut bagaje.

Etichete: , , , , , , , , , ,

7 Răspunsuri to “Urari de sezon si alte maruntisuri”

  1. amorphis Says:

    Hello Oly, nadajduiesc ca ai gasit taxiul fantoma dar care sa te duca ACASA. Pentru mine acest ACASA a fost foarte important. Acum nu mai exista, asa ca am unde sa ma mai duc, ma duc in mintea mea, in suflet acolo unde mai gasesc o parte din ai mei, care s-au dus.
    Cristos a inviat! te astept mai des aici.

  2. amorphis Says:

    Am uitat, pentru seara asta am programat Metallica, Black Album si dupa aia Virgin Black si dupa…un somn bun ca maine…la job

  3. Manjusri Says:

    Hristos a inviat!
    Te astept cu foto-blogul!🙂

  4. Manjusri Says:

    Hristos a inviat!
    Te astept cu foto-blogul!🙂

    P.S. Am postat si aseara acelasi comentariu dar pana azi nu a aparut.😦

  5. Manjusri Says:

    Acum au aparut amandoua. Necunoscute sunt caile internetului!😀

  6. Oly Says:

    @Manjusri: stau cocotat in varfu` canapelei cu laptopu`ntr`o mana ca sa pot raspunde comentariilor, vezi ce sacrificii fac pentru cititorii mei? :)) multam pentru urari, vine si fotoblogul curand. Despre moderare: din cand in cand wordpressul e ca americanii: speriat de bombe si paranoic, asadar are impresia ca unele comentarii is spam chiar daca nu sunt, si tre’ sa le dau eu approve manual pana intra. Scuzoaiele mele, asta am, cu asta defilez. Cand oi avea domeniu poate se rezolva🙂
    @amorphis: mai tata mai, fii mai optimist, ce mama naibii? home is where your friends are. Zambeste ca e caldut si frumos afara si lasa supararile.

  7. Manjusri Says:

    La fel patesc si eu uneori cu al meu blog. Important e ca pana la urma apar.🙂

Lasă un răspuns

