Blogosfera intreaba, Oly raspunde: leapsa de la Olivia

by

S-a dus pastele, s-a dus 1 maiu`, nu mai e nimic carcotibil prin preajma (poate doar imnul turistic infantil si de cacat platit din banii nostri) asa ca o dau pe activitati relaxante de duminica. De exemplu, o sa raspund la o leapsa pe care mi-a dat-o Olivia acum vreo doua zile, si care presupune un mic exercitiu de autocunoastere. Cu ocazia asta mai aflati si voi cate ceva despre mine🙂

Asadar:

Sunt… carcotas, zapacit, incapatanat si dus cu pluta pe conducta de gaz metan
As vrea… sa ma trezesc intr-o zi si in Romania sa nu mai existe manele, clasa politica sa aiba o medie de varsta de 35 de ani si cursul euro-leu sa fie de 4.3 euro pentru un leu, si nu invers cum e azi🙂
Pastrez…, aproape orice; ma atasez emotional de diverse obiecte si mi-e greu sa le arunc chiar dupa ce nu mai au nici un rost si utilitate practica.
Mi-as fi dorit… sa pot sa-mi urmez visele de natura artistica.
Nu imi place… imbecilitatea; ma zgarie pe creier, ma enerveaza, ma scot din sarite imbecilii, prostii, tontzii, nataraii si nu ma refer la cei fiziologic imbecili, ca nu e vina lor; ma refer la tzaranii de oras fara educatie. De fapt asta imi face mie bube: oamenii fara educatie si cu iq sub nivelul marii.
Ma tem de… gandaci si alte taratoare; brrrrrr, hai sa schimbam subiectul
Aud…. voci🙂 nu, glumesc, aud ca si Olivia melodii in cap non-stop, orice as face.
Imi pare rau… ca n-am fost mai hotarat si mai ambitios in a-mi urma visele; ca nu am facut teatru, ca m-am lasat de muzica…
Imi plac…. tobele, metalele suparacioase, zilele libere in care stai si nu faci nimic, somnul, statul la cratita, povestile de viata ale oamenilor.
Nu sunt…. suficient de rabdator.
Dansez… ca o gasca beata si decapitata in prealabil. Mai bine nu🙂
Cant… la tobe; cel putin cantam…intr-o vreme, acum am tras pe dreapta si pasiunea asta din lipsa de timp.
Niciodata… n-o sa ma las spalat pe creier, manipulat, calcat in picioare. Sunt prea capos pentru asta.
Plang cand privesc… – eh, aici nu prea merge, ca eu nu plang cand privesc lucruri; doar de nervi sau de stress plang.
Nu imi place de mine pentru ca… sunt burtos si am conditia fizica la pamant.
Sunt confuz… cand se intampla lucruri neasteptate si putin probabile; imi ia mai mult sa procesez astfel de situatii.
Am nevoie de… prieteni si familie, singurele elemente care m-au mentinut pe linia de plutire de fiecare data cand deraiam.
Ar trebui… sa nu-mi mai fac atatea griji. MEREEEEU imi fac griji inchipuite din te miri ce.

Cam asta a fost leapsa, si ea merge mai departe la dush . S-aveti o duminica misto, v-am pupat pe portofele si s-auzim de bine!

P.S. :  @amorphis, pai ce faci nenicule? te plangeai ca scriu rar si acuma cand am si eu o perioada infloritoare dispari?🙂

Etichete: , , , , ,

6 Răspunsuri to “Blogosfera intreaba, Oly raspunde: leapsa de la Olivia”

  1. inneedofcoffee Says:

    multumesc, Olule.
    si eu care speram sa mai aflu ceva despre tine.
    leapsa asta insa ma bucura.
    imi dovedeste ca we still know eachother well enough. 😀

    wovezies….

  2. magdutza Says:

    Oly, dak nu as fi avut 35 de primaveri, as fi jurat k am fost siamezi la nastere🙂.

  3. Oly Says:

    magdutza, eu de-aici ce sa`nteleg? ca esti burtoasa si ai conditia fizica la pamant? :)) scuze, nu m-am putut abtine; un alt lucru despre mine: daca mi le dai pe tava, daca mi le urci la fileu, atata`ti trebe, ca nu ma pot abtine sa nu fac misto

  4. magdutza Says:

    Oly: am slabit intre timp😛, conditie fizica hmmm, in rest ne asemanam🙂

  5. amorphis Says:

    N-am disparut, am stat 4 zile fara Internet, nu pot spune ca a fost chiar rau da’ nici grozav de bine. Iar mataluta ai avut o inspiratie nebuna, abea am reusit sa citesc tot ce ai scris, numai ca sunt la job si am niste chestii pe care le-am tot amanat si acu au ajuns la scadenta. Sper sa nu-ti fi secat inspiratia si nici sa apuce lenea.
    Week endul asta am lasat „metalele” deoparte si m-am delectat cu concertul de la Londra a lui Cohen. A fost liniste si pace!

  6. Oly Says:

    @amorphis: bine ai revenit printre internauti🙂 eu cred ca faceam ca trenu’ daca imi pica netul 4 zile; nu pot trai fara. In alta ordine de idei, am asa un impuls bloggeresc zilele astea de tot scriu🙂 nu stiu cat ma tine, asa ca bucura-te cat dureaza

Lasă un răspuns

