Depesha`m`ash si n-am cui

by

Speriati de miliardarul-criminal-in-serie inventat de Cancan, sau poate de teama sa nu faca alergie la resturile de mici lasate de Vanghelie in parcul Izvor, Depeche Mode si-au amanat, conform site-ului oficial, concertul din Bucuresti programat pentru sambata, 16 mai. Odata cu romanii au mai primit vestea proasta si depesharii din Sofia, Belgrad si Zagreb, care asteapta in continuare vesti despre rescheduled dates or final cancellation. (AICI). Cauza vehiculata este imbolnavirea solistului Dave Gahan de cacare exploziva gastroenterita. Sigur, imbolnavirea unui membru al trupei e un motiv solid pentru a amana sau anula un concert, insa dupa experienta cu tzeapa istorica AC/DC, nu stiu cati romani vor mai sari sa-si cumpere bilete la concertele trupelor mari cu 3 luni inainte.

Nu sunt mare fan DM, n-am avut nici bilet, insa cunosc oameni care au, si care urmau sa faca drumuri de cate 12 ore cu trenul ca sa ajunga sa-i vada in Bucuresti. Imi imaginez ce dezamagiti vor fi la aflarea vestii cu anularea. Initial cand am inceput sa scriu am vrut sa iau subiectul la misto, insa pe parcurs mi-am dat seama ca nu prea am ce lua la misto: organizatorii nu l-au indopat cu fortza pe Gahan cu tzatztiki (s-a imbolnavit in Grecia) pana i-a crapat stomacu` in el. pe el nu pot sa-l iau la misto, ca s-a dus vremea luptelor fanatice intre depeshari si metalari, ce-mi mai ramane de facut decat sa va pup pe portofele, si s-auzim de bine? Poate doar o mica dedicatie pentru fanii dezamagiti:

Etichete: , , , , , ,

5 Răspunsuri to “Depesha`m`ash si n-am cui”

  1. amorphis Says:

    Nu ma omor dupa Depeche, sunt de partea cealalta a baricadei la metalisti, sigur e trupa faimoasa si cu multi fani, dar asa cum spui, multora nu le va mai veni sa cumpere bilete si sa mai si bata tara cu trenul sau masina la si dinspre Bucuresti ca sa-si vada idolii. Ultimii dezamagiti se vor consola ei cumva (inclusiv recuperarea banilor).
    Iti doresc un week end luminos, azi la ora 16 si pana luni dimineata am abandonat internetul. Vreau sa citesc, ceva soft, ca o zi de primavara.

  2. marius Says:

    doar noi sa avem vise umede cu AC/DC? depecharii de ce nu?
    Acum vorbind serios, e nasoala chestia. La AC/DC a fost o teapa data de asa-zisii organizatori care nu aveau nici macar acceptul trupei. Chestia buna aici a fost ca a tinut doar 2 zile si nu au apucat foarte multi sa isi cumpra bilete.
    In cazul Depeche situatia e mult mai nasoala. Oamenii au apucat probabil sa isi cumpere chiar bilete de avion sau tren. Bineinteles ca omul nu a ales sa se imbolnaveasca, dar tinand cont de antecedentele cu drogurile, probabil a baut o bere greceasca rece si stomacul sau ravasit de droguri i-a facut feste.
    Oricum, unii au sperat ca vor vedea un concert, dar degeaba. Banuiesc ca nici organizatorilor nu le e foarte usor pt ca au pierdut ceva bani!

  3. Manjusri Says:

    Marean Vanghelie, care este el primar la sectorul 5, a amenintat la un moment dat ca, daca se supara, nu le da autorizatie celor de la Depeche Mode sa cante in Parcul Izvor.😀 Sa se fi suparat Marean si sa-si fi pus in practicaamenintarea?🙂 Sa o fi pus pe adevarata fiica a mamei Omida sa-i faca farmece lui Dave Gahan?😀

  4. Oly Says:

    Deci, Manjusri, mo, mancatz`ash gura ta care o ai pe persoana fizica, sa moara neamu’ meu daca te mint, dă data asta ho fost vina lu’ adevaratu’ fiu a lu’ Zorba Grecu’, hasta e un shmenar din Titan, n’are treaba cu hai nostri din Zabrauti sector 5, sa moara famelia mea. Noi ne bucuram mancatz`ash daca veneau aia, depeshmod, ca era pont bun de operat la buzunare pan toata multimea aia, ma`ntelegi? Hai sa’tz traiasca neamu’ patroane, te-am lasat ca s-o hantors a lu’ Baros de la munca dân Spania shî să face mare baeram mare intre blocuri, shî raman dracu’ fara crapelnita daca nu ajung la timp. Te trailes bahtalo!

  5. magdutza Says:

    vezi daca nu au intrebat-o pe Urania? asta e endependenta, nu sta nici in sectoru 5 nici in 3, e pe undeva pe victoriei. suplimentar stiu io neste babe care ghicesc in carti, bobi si nu imi mai amintesc in ce altceva. la nevoie se pot organiza excursii in cimiterele patriei, sa piara necuratu, drumetii la mal de rau – aici oferta e variata: spart ulcioare, aruncat monezi, spus descantece – niciodata nu se stie cu ce te poti alege din asta🙂
    oricum a se pastra biletele nefolosite, on sait jamais🙂

Lasă un răspuns

