Dilema cu Roxy Manelista

by

In ultima vreme a inceput sa apara pe veranda (ca scena nu pot sa-i zic) mediocritatii romanesti un personaj cu totul si cu totul aparte. Pe dumneaei o cheama Roxy Manelista si a aparut la OTV si Antena 2 si pe site-ul cocalari.com ; nu va incurajez sa urmati linkurile pe care tocmai le-am dat daca tineti la integritatea timpanelor si sanatatii psihice. Don’shoara cu pricina, pe langa faptul ca e o fufeta semi-analfabeta, e si afoana cu draci. Ca sa intelegeti cat de afoana e, prin comparatie fernando de la caransebes e pavarotti. Fata are si un partener de aberatii caruia ii zice, pe numele lui de jmeker, Marian Valorosu’. Mare om, mare caracter…arata de parca ar fi scapat de la Balaceanca, se misca precum un castravete murat si are un vocabular format din 15 cuvinte.

Eu unul, pentru binele natiunii, m-am sacrificat si am incercat sa rezist la mai mult de 30 de secunde din fiecare „prestatie” a celor doi, si am ajuns la urmatoarea concluzie: ori copiii astia doi sunt de-a dreptul retardati (nu in sensul peiorativ, in sens medical) ori asta e cel mai bine pus la punct viral din istoria PR`ului de pretutindeni. Daca, peste vreo luna, se afla ca Roxy Manelista are doua facultati si citeste Kant si Hegel in timpul liber, o sa zic cu mandrie „v-am zis eu?!”. Daca nu…inseamna ca situatia in romania e mult mai trista decat pare.

Cum am ajuns la concluziile de mai sus? Pai, sa vedem premisa 1: fata e usor retardata, oligofrena, in orice caz, nedezvoltata intelectual (nu din cauze educationale ci strict medicale). Pai fratzica…persoanele care sufera de astfel de afectiuni NU AU fantezii muzicale, nu le vine sa se faca vedete, lumea lor e mult mai simpla si se reduce la papa-caca-plimbarica in parc. Deci premisa 1 cade. Premisa 2: fata nu e retardata, isi da seama ca e o afoana si jumatate, dar apare in continuare la televizor si lanseaza si un asa-zis „album” pe youtube. Imposibil, fratzica! Oricat de cocalar ai fi, oricat de manelist infect, ultimu’ vasile din ferentari, fiecare fiinta umana rationala e dotata cu simtul penibilului. Adica dupa ce ar face misto de tine pana si OTV`ul (care, se stie, nu se rusineaza sa invite tot soiul de specimene dubioase), de ce te-ai duce sa se faca misto de tine si la Antena2? SI pe youtube? Cat de masochist ai putea fi sa faci asta? Raspuns: imposibil de masochist. Deci pica si premisa 2.

Din caderea acestor doua premise, ne mai ramane o singura concluzie: produsul „roxy manelista” e un viral menit sa atraga atentia opiniei publice asupra consecintelor manelizarii si subculturii. Bine, cunoscandu-mi tara si specimenele conlocuitoare, pana si mica speranta pe care mi-am pus-o in concluzia asta cade. E la fel de posibil ca fufeta sa fie doar o penibila pe care un proprietar de studio de apartament a luat-o la misto si s-a gandit s-o stoarca de cateva sute de euroi si s-o faca sa creada ca stie sa faca si altceva decat s-o ia la cioc.

Astept de la voi (daca aveti curaj sa ascultati aberatiile alea) pareri despre fenomen. E reala roxy manelista, sau e o cioaca a vreunui piarist dashtept? V-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine! (mai ales dupa tortura la care va veti supune ascultand „hiturile” lui roxy).

Etichete: , , , , , , , , , ,

10 Răspunsuri to “Dilema cu Roxy Manelista”

  1. dush Says:

    oh FUCK. atat am putut spune.

  2. Monica Says:

    Nu am ascultat…dar imi pot imagina destul de fidel cat e de ingrozitor ce face fata asta… si tind sa cred ca e o manevra reusita a vreunui PR , sau o fi stiut ea in ce patutz sa sara, ca deh, sexul e o moneda in sinea lui, pana la urma…
    Sincer, nu ma mai mira nimic din ce apare la TV-este unul dintre motivele pentru care eu nu ma uit la televizor si nu citesc presa. Prea se promoveaza tot felul de non valori si de aberatii. Fie ele si cu scop de divertisement, tot mi se pare jeanant ce fel de lume apare la TV…

  3. amorphis Says:

    Pe domnul Radu Paraschivescu il inteleg cand mai pomeneste de OTV, are contract pe teme de televiziune asa ca trebuie sa mai arunce o privire si pe acolo, da’ tu ce-ai patit? Da’ cu noi ce-ai avut? Noi te citim cu placere, e valabil si pentru postarea asta, da linkurile duc in cel mai crunt cosmar, noroc ca e joi, pana maine ma refacc, altfel se ducea naibii sfarsitu de saptamana.

  4. Oly Says:

    @amorphis: mult stimata cititoare, eu am avertizat de doua ori ca linkurile pot dauna sanatatii🙂 si totusi…ce parere ai? e pe bune, sau e prea tampa sa fie pe bune? eu tot p`a mea o tin: e viral.

  5. Manjusri Says:

    Oly, eu tind sa cred ca premisa nr. 2 e valabila. Nu toate fiintele cu aspect uman sunt dotate cu simtul penibilului. Probabil ca ea crede ca are talent.
    Am incercat sa ascult „hiturile”. Al Bundy avea o expresie cand vedea o femeie grasa: „Am orbit… ochii au incercat sa-mi protejeze sufletul”. Eu il parafrazez: „Am surzit… urechile au incercat sa-mi protejeze sufletul”.😀
    Lasand gluma la o parte, e halucinant ce pot difuza si promova televiziunile romanesti…

  6. amorphis Says:

    Glumeam Oly, am tinut cont de avertismentul tau si am ascultat/privit cu simturile pregatite in legatura cu dezastrul iminent si tot n-a suficient. Am constatat a n-a oara ca nimic nu te poate pregati suficient ca sa rezisti la anumite prestatii ale bipezilor, care, culmea, mai sunt si semenii nostri, in alte circumstante m-as fi simtit jignita. Dar asta e populatia din frumoasa noastra tara, nu e viral, e mult, mult mai rau, am luat o portie de Metallica asa…sa ma vindec.

  7. Troya Says:

    Din pacate s-a abolit pedeapsa cu moartea

  8. Troya Says:

    Ar mai fi ceva,noi astia care protestam in on line sa iesim in strada si sa protestam impotriva acestor retardati.,indolenta si nepasarea ne-a adus aici

  9. Oly Says:

    Troya, cu regret iti reamintesc ca noi suntem 25% si ei 85, si de cand lumea si pamantul majoritatea bate minoritatea la curutzul gol. Deci daca protestam ne vom lovi de: patroni media putrezi de bogati care au numai de castigat in urma oligofreniei romanilor; tigani putrezi de bogati care ne vor face sa parem niste rasisti si niste intoleranti; politicieni cu putere care dau din cur cu pofta pe salam si gutza si nicidecum n-ar da o lege care sa interzica macar in spatiile publice astfel de manifestari, si nu in ultimul rand, de Mitica de la bloc, blond si gelat, plin de „dujmani” si „valoare” care n-ar protesta, ar da cu piatra, ca doar atata stie. Solutia? Migratia in masa

  10. grasuta Says:

    in viata mea nu am intilnit asemenea oita!dar mia placut k a fost ciufulita in direct!

Lasă un răspuns

