Balada unui gay-er mic. De George Noudrepteanu

by

Peste fufe prost vopsite,

Peste fetite zburlite,

A venit, asa, deodata,

Noua dreapta-ntunecata.

Rasi in cap, de cald asuda,

Blestemand gay-ii cu ciuda

C-un manunchi mare de icoane-

Cand se scutura furiosi,

Imprejurul lor, departe

Risipesc inspre “cucoane”

Pietre multe,

Lemne groase,

Un citat biblic sau doua,

Si au chef de rupt ciolane.

Si cum vin de prin oras,

Tot batand

Si injurand,

Toti jandarmii de prin cale

Se pitesc pe dupa scuturi,

Iar gay-ii de la parada

Ii intampina cu jale

C-or sa fie luati la suturi.

Dar pe Splai, pe la Unirea,

Din grupul de paparude,

Un gay cam pierdut cu firea,

Din grup cauta iesirea:

-Cri, cri, cri,

Puii mei,

Tare greu e sa fii gay,

Inainte de parada,

Nu vroiam sa arat fada,

Asa ca m-am machiat

Ca doar sunt o domnisoara,

Nu ca toanta de Vasile,

Care-arata a baiat,

Nu se rade niciodata,

Si-apoi umple lumea toata

Ca m-am dus si l-am pupat.

Dar de-acush,

Zise el pitigaiat,

Incoltit de-un bataush,

Dar de-acush s-a terminat…

Cri, cri, cri,

Puii mei,

Tare greu e sa fii gay…

Poezie poezeasca scrisa cu mare drag cu prilejul ocaziei paradei gay de maine. V-am pupat pe portofele si s-auzim de bine, in puii mei!

Etichete: , , , , , ,

6 Răspunsuri to “Balada unui gay-er mic. De George Noudrepteanu”

  1. Mircea Says:

    Foarte tare poezia! La naiba!😀🙂

  2. amorphis Says:

    Vad ca esti pozitionat cam la mijloc, nici cu unii nici cu altii. Eu cred (well nu prea mi-a cerut nimeni opinia) ca trebuie sa ne obisnuim cu cei care nu sunt ca noi majoritarii, sa nu credem ca majoritatea decide, ma refer la subiect nu la parlament.
    Am avut o discutie in familie nu tocmai calma. Pareri desigur diferite. Cred ca si comunitatea gay are drepturile ei. Atata vreme cat nu ne invadeaza viata, nu incearca sa ne impuna lumea lor, au dreptul sa traiasca asa cum doresc.
    Parada gay este felul lor cam colorat, cam agresiv vizual de a se impotrivi intolerantei noastre.
    O sa pun un link aici, nu acum, ci dupa ce se va linisti toata lumea, e spre blogul unui gay declarat, incredibil de talentat, aproape fiecare postare este o mica bijuterie . Nu acum, mai la vale.
    Daca vei avea bunavointa sa asculti/sau daca veti avea bunavointa sa ascultati dragi vizitatori ai acestui blog, ofer Virgin Black ca premiu de consolare

  3. Mos Califar Says:

    Hihihihi, cool🙂

  4. Oly Says:

    @Mircea: multumim, multumim🙂
    @amorphis: dom`le, stii cum e? nu sunt nici pro, nici contra; atata vreme cat nu se afiseaza, nu ma deranjeaza. Ce fac ei in privat e treaba lor. Cat despre omul cu blog, ma indoiesc ca, intelectual fiind, s-ar afisa vreodata machiat ca o paparuda la asemenea parada. Cat despre ailalti dashtepti cu crucile si capitanu`, aia is doar niste spalatzei pe creier plini de teorii ale conspiratiei.
    @Mos: vaii di mini, trebea sa zici ca vii, ca faceam si io curat, scoteam vasele pentru „musafiri” si sticla de vischi din biblioteca🙂 bine ai venit!

  5. amorphis Says:

    Dacă a venit Moş Călifar în vizită pe aici, e bine că nu te-a anunţat, că poate că la curăţenia generală aruncai şi copilul odată cu apa din covată. Moşul e minunat îl citesc necondiţionat. Am pus şi eu nişte linkuri, cred că le meriţi.
    Am fost cu ceva ani în urmă în Canada(în vizită), Vancouver ca să fiu mai precisă. Am fost en passage şi în cartierul culorilor, adică al celor declaraţi gay. O lume liniştită chiar plăcută.
    Parada gay nu o înţeleg nici eu. Personajul despre care ţi-am vorbit sunt sigură că nu face parte dintre cei care ţin neapărat să se afişeze pe stradă sau să-şi răcnească din rărunchi orientarea sexuală.

  6. amorphis Says:

    A se citi, era să uit

    http://marceltolcea.blogspot.com/

Lasă un răspuns

