Vorba lui Oly se’ntoarce: cum am ajuns simpatizant PD-L

by

Salutari cordiale si scuze pentru pauza, insa mi-a facut creierul scurt-circuit din cauza de over-load si am avut niscai probleme cu exprimarea coerenta in ultima vreme. Deeeci, incepem in forta de luni cu o poveste taaare interesanta despre cum am ajuns eu simpatizant PD-L.

Vineri, shedeam si cugetam la munca. Ma rog, mai mult shedeam decat cugetam, ca aveam vro’ doi lobi din creier plecati in concediu, unu’ facea greva si restu’ trandaveau. Ehh, si’n mijlocul acestei mirobolante stari de dolce far niente, tzrrr tzrr, urla telefonu`. Pe care, evident, uitasem sa-l dau pe silentios. Vad numar de Bucuresti. Il las sa mai sune, poate o fi greseala. La un moment dat, ma hotarasc sa raspund. La capatul celalalt, un baietzica (dupa voce ii dau maxim 25 de ani) ma ia cu „buna ziua, domnul Olivian?” ca deh…am crescut impreuna pe maidan si-si permite sa-mi spuna pe numele mic la primul telefon. Zic „da, cu cine am onoarea?”. „Sunt Cutarica Cutarescu, as avea niste intrebari pentru dumneavoastra”. Zic, „Nu zau? da’ de unde aveti numarul meu de telefon?”.

De obicei cand pun intrebarea asta la spammerii telefonici (recte, aia de te suna fara sa ai tu chef de ei, si fara sa le fi dat vreodata numarul tau de telefon), se panicheaza si se fastacesc. La fel s-a intamplat si cu omu’ nostru. „Pai..aaa…aa..pai..dintr-o baza de date”. Zic „I-aaauzi, de care baza de date?”.  „Pai…apareti intr-o baza de date.”

Asta e de-obicei momentul la care ma enervez si inchid in nas. Insa cumva, fastacenia omului de la celalalt capat al firului imi gadila in mod placut singurul lob al creierului care inca mai functiona: ala care se ocupa cu mistourile si rautatile. Asa ca pun o voce din aia serioasa si intreb apasat „CE FEL DE BAZA DE DATE?!”. La care omu’, total pierdut, raspunde „apareti..apareti intr-o baza de date ca simpatizant PD-L”.  Dupa asta s-a lasat linistea. Eu incercam sa-mi dau seama de unde au gasit ogarii portocalii numarul meu de telefon, o alta bucatica stinghera de creier gandea „moaama, ce ocult suna, „SIMPATIZANT” pd-l, zici ca acu’ vine comisaru’ Miclovan cu Siguranta sa ma bage in puscarie ca am opinii politice ilegaliste” si in paralel incercam sa concep urmatoarea replica in asa fel incat sa nu faca infarct bietul om. Si, din preputzul gandirii (expresie copyright Catavencu), o scot: „stiti, eu sunt apolitic, deci nu simpatizez nici cu PD-L nici cu mama lu’  stefan cel mare , nici cu alta formatiune politica”.

La momentul asta, un spammer telefonic respectabil ar fi spus „va multumim, o zi buna”. Insa dupa toaaaata tarasenia, omul incearca timid o revenire: „Imi puteti raspunde, totusi, la o intrebare?”  …si-atunci mi s-a muiat inima’n mine, bietu’ om, mananca si gura lui o paine portocalie, hai sa-i raspund la intrebare. „Da, ok, sa auzim.”  „Veti merge la alegeri pe 7 iunie?”  „NU”, zic scurt. Eh, si atunci, in sfarsit, dupa mirobolanta discutie, omul cedeaza nervos, zice scurt „multumesc” si-mi inchide. EL imi inchide MIE!! L-am urat, l-am urat profund in secunda aia, pentru ca mi-a inchis. Dupa ce m-a frecat la cap cu baza de date, cu simpatia, cu dracu’ cu ta’su, mi-a rapit placerea de a-i inchide eu. Asa ca m-am hotarat ca data viitoare voi fi mai pregatit: la primul telefon nesolicitat, dupa „buna ziua”, inchid eu, preventiv. Sa ma sune ei din nou daca ma mai gasesc prin vreo baza de date.

Hai ca v-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine, simpatizantilor!

Etichete: , , , , , ,

2 Răspunsuri to “Vorba lui Oly se’ntoarce: cum am ajuns simpatizant PD-L”

  1. Manjusri Says:

    Oly, m-au sunat astia si pe mine. Dar se pare ca eu apar in 2 baze de date: m-au sunat de la PDL si de la PSD.😀 Le-am spus ca n-am chef de asemenea povesti, ca nu stiu daca merg la vot in 7 iunie si le-am urat de sanatate.

  2. dush Says:

    ;)) saracul de tine, dupa ce ca te spammeaza mai au si tupeul jegos sa inchida. nu erau sotto de la callcenter. ca aia n-au voie prin regulament sa inchida primii🙂 deci te-a facut un labutza trista de partid :))

Lasă un răspuns

