Atentie: articol xenofob

by

Disclaimer: iubitorii de tigani, asociatiile pentru drepturile minoritatilor, persoanele care considera ca egalitatea in drepturi este un dat si nu trebuie castigata si meritata, corectii politic si pudibonzii care rosesc la injuraturi ar trebui sa se opreasca acum din citit. Urmeaza cuvinte grele la adresa unei minoritati; imi asum raspunderea pentru aceste cuvinte. Urmatorul text NU este un pamflet si trebuie tratat cu seriozitate.

Iar sunt nervos. Nervozitatea asta tinde sa devina o stare de spirit predominanta la mine in ultima vreme. Poate si din cauza ca traiesc in tara lu` papura voda unde minoritatea dicteaza majoritatii si unde bunul simt a murit la `47. Scriu urmatoarele paragrafe cu obida, cu sila, si cu ura omului care munceste si nu poate dormi noaptea din cauza altora. Daca nu sunt motociclisti, atunci sunt tigani.

Am ghinionul de a locui peste drum de o shaormerie. La shaormeria cu pricina se aduna in fiecare noapte diverse exemplare de culoare ca sa crape`n ei si sa-si impresioneze pirandele cu ragaituri. De obicei vin pe jos, mananca si pleaca. Azi noapte nu s-a intamplat asa. Azi noapte au venit cu un Audi A6, vreo 6-7 tiganoizi borati. Aproape le simteam mirosul fetid de ghetou amestecandu-se cu parfumul de tei si intrandu-mi pe geam, cu toate ca stau la etajul 7. Leprele erau bete moarte, cu toate ca venisera cu masina. Si-au comandat crapelnitza si au inceput sa discute filosofie existentiala ca la ei in  cocina – adica urland unul spre altul cu toate ca erau la nici un metru distanta. Era 4 dimineata, si atunci m-am trezit. M-am trezit mic, neputincios si simtindu-ma umilit de o minoritate imputita, analfabeta si responsabila pentru 90% din tot cacatul din tara in care nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa traiesc, inainte sa ma nasc. Imi luase ore intregi sa reusesc sa adorm, din cauza caldurii toride. Ei si-au bagat picioarele in somnul meu si au dat drumul la scursurile alea care pentru ei sunt muzica. Au inceput sa urle manelele din Audi`ul ala de toata frumusetea, din care au iesit, ca un rahat mare si imputit dintre trandafiri, acei nenorociti. Am scrasnit din dinti sperand ca o sa plece. N-au plecat decat dupa 45 de minute, cand somnul meu era deja de mult distrus. Initial ma gandisem sa chem politia. Dar politia e corecta politic – si foarte tematoare, deci nici amenda nu si-ar fi luat nenorocitii. Asa ca n-am mai deranjat-o pe tanti de la 112 cu problemele mele de om muncitor al carui drept la odihna fusese incalcat cu nesimtire de acele maimute nespalate.

Pentru simplul motiv ca muncesc 9 ore pe zi in loc sa fut buha in corturile din sectorul 5 consider ca am mai multe drepturi ca aceste lepre, paraziti sociali, facatori de copii pe banda rulanta, violenti, analfabeti, murdari si aproape sub-umani pe care statul ii ia sub aripa sa protectoare sub denumirea de „minoritate”. Minoritate sunt ungurii, pe care ii respect din tot sufletul, minoritate sunt nemtii (cati au mai ramas), minoritati cu drepturi egale sunt acei indivizi care demonstreaza ca MERITA drepturi egale. Care muncesc, invata, au familii statornice si mai presus de orice, respecta restul societatii si sunt integrati perfect in ea. NU acesti indivizi care au imputit tara de mirosul lor de ghena, care au infestat presa, televiziunile si internetul cu vomele lor muzicale, care distrug sute de tineri care ajung sa se creada tigani pentru ca a ajuns o moda, ceva „cool” sa fii cat mai tigan din toate punctele de vedere.

Stimate asociatii pentru drepturile minoritatilor, care insistati sa ii numim „rromi” pe acesti indivizi, luati aminte: unsi cu miere, si tot or sa puta a rahat. Am fost total de acord cu ex-ministrul Cioroianu cand acesta a afirmat ca ar trebui mutati cu totii in desert. Cu toate ca a fost admonestat public, cu toate ca acest acces de sinceritate i-a daunat carierei politice din cauza excesului de corectitudine politica, acest om avea si are dreptate: nu putem scapa de ei decat ducandu-i in desert, unde sa fie liberi sa-si traiasca viata cum vor, fara insa a avea posibilitatea de a infesta o tara si asa chinuita de alte probleme.

Eu unul m-am saturat sa fiu corect politic si sa plec capul in fata unor animale fara bun simt, educatie, norme elementare de igiena si convietuire in societate. Eu unul m-am saturat sa ma simt umilit de fiecare data cand aud cum aceste scursuri fara scoala castiga sume fabuloase raspandind pesta aia careia i se zice „manea” si fura statul cu nerusinare. M-am saturat sa aud tineri spunand „la ce bun scoala? in viata iti trebuie smecherie” pentru ca asa au invatat de la tigani. Eu sunt mandru ca sunt educat. Chiar si numai prin asta, ma simt superior acestor maimute.

Si pentru ca nu sunt total orbit de furie, si stiu ca nu poti judeca o etnie intreaga in functie de comportamentul unor indivizi (fie ei si majoritari in acea etnie) o sa imi cer scuze acum lui Madalin Voicu, si altor tigani cu scoala si meserie care, una la mana, nu se rusineaza de termenul „tigan”, si doua la mana, au realizat si realizeaza ceva in viata prin forte proprii, fara a parazita statul.

Cam asa arata un articol scris la nervi. Slava domnului ca nu am vreo arma de foc, si cu asta inchei. V-am pupat pe portofele si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , , , , , , ,

12 Răspunsuri to “Atentie: articol xenofob”

  1. dush Says:

    io zic sa iti iei o arma d’aia de paintball si sa impusti in masina in momentul in care incep sa se destrabaleze peste limitele normale. sa-i vezi cum o sa potarnicheasca…

  2. Oly Says:

    da’ bate pusca aia de la etaju` 7pana peste drum? ca daca bate, sparg pusculita si`mi cumpar. Letala nu e, da’ satisfactia de a se vedea impuscati si a nu sti de unde vine merita toti banii.

  3. dush Says:

    pai hai sa studiem🙂

  4. Manjusri Says:

    Oly, subscriu si subsemnez la postarea ta.
    Eu am o mare problema cu Madalin Voicu si alti tigani mai spalati care apar la televizor. Vorbesc mereu despre obligatia statului de a crea tot felul de programe pentru tigani, de obligatia majoritatii de a le tolera mizeriile etc. Evident, toate aceste obligatii sunt corelative dreptului tiganilor de a-i durea in cur de noi si de a face toate porcariile. Noi avem numai obligatii iar ei au doar drepturi. De aceea zic ca am o problema cu tiganii de tip Madalin Voicu.

  5. amorphis Says:

    Oly, subscriu, nici măcar n-ai fost suficient de nervos, postarea trebuia să fie muuult mai „colorată” la capitolul expresii mai mult sau mai puţin neortodoxe. De acord şi cu Manjusri.
    Greu de contabilizat cât ne-au lustruit imaginea prin străinătate personajele astea…din păcate suntem băgaţi cu entuziasm în aceeaşi oală cu ei.

  6. amorphis Says:

    http://www.visurat.ro/2009/06/11/simtul-umorului-difera-de-la-om-la-marlan/comment-page-1/#comment-359291

    Poate te consolează în vreun fel

  7. bastiendarquay Says:

    @dush: ma apuc de research cat de curand
    @Manjusri: pai din genul ala de oameni is compuse toate ONG`urile de protectie a ciorilor, aia care-au facut un pic de carte fac organizatii sa-i apere pe lichele.
    @amorphis: asa-s io, mai hippiot de felu’ meu, n-am putut sa-mi dau drumul la gura, ca intr-un fel si asa demonstrezi superioritate – fiind mai civilizat ca ei. When all else fails, atunci e vremea pumnului si-a batei: singurul limbaj pe care indivizii astia il inteleg cu adevarat. Am citit si intamplarea lui Sebi, si am vazut ca-mi faci publicitate agresiv acolo🙂 multumesc, apreciez gestul.

  8. amorphis Says:

    http://www.google.ro/search?hl=ro&q=paintball+guns&meta=&aq=5&oq=paintball

  9. magdutza Says:

    oly, ce sa zic, ghinion!

  10. magdutza Says:

    asta e deja al treilea ghinion pe care-l ai de cand te cunosc, nu-i asa ca o sa fie ultimul? se spune ca al treilea e cu noroc.

  11. amorphis Says:

    E 13 iunie Oly, o zi neagră pentru România, la fel şi următoarele două. Restul e bârfă politică şi tu nu le ai cu astea, sau nu vrei să le ai. Nu am făcut publicitate agresivă, pur şi simplu am făcut cel mai normal lucru, am pus un link pentru că era vorba cam despre acelaşi subiect. Doar că în ceea ce te priveşte eşti talentat şi meritai linkul. Altfel nu se comitea chestia, believe me!

  12. amorphis Says:


    Remember

Lasă un răspuns

