Intalnire in Sighisoara: detalii

by

Gataaa, am scapat de munca pentru o luna🙂 e timpul pentru planificari, calatorii si somn mult. Cu toate ca din cauza temperaturilor extreme mi s-a topit o bucata de creier, aia care mai functioneaza se gandeste la vacanta si balaceala in mare. Dar, pentru ca ma dezgusta cocalareala de pe litoralul romanesc, si nu imi surade sa stau 48 de ore intr-un autocar imputit plin cu cefe late ca sa ma duc la greci, turci si alte neamuri din astea cu iesire la mare, o sa ma duc ca de-obicei in 2 mai. Probabil v-at fi asteptat sa zic ca ma duc in Vama, da’ si acolo a ajuns cocalareala si neamul prost. Nu mai e Vama ce-a fost odata…asa ca ma duc in 2 mai, la o casuta unde am fost si anul trecut, cu o curte enorma care are o portita in spate ce da inspre niste scari ce coboara spre o plaja plina de alge si bolovani, cu rulote si nudisti intr-o parte, si un buncar de mitraliori in cealalta, si-o sa ma simt superb. Nu-mi trebuie nisipuri de aur, nu-mi trebuie all inclusive, o bucatica de plaja virgina, fara muzica si terase, e tot ce-mi trebuie. O sa-mi petrec diminetile momind guvizi pe dig in timp ce nevasta-mea o sa citeasca plictisita presa si-o sa traga de mine sa mai facem si altceva ca s-a plictisit🙂 si-apoi o sa mi se faca mila de bietii guvidei lacomi si-o sa le dau drumul inapoi in mare …asta, daca nu mi se face brusc pofta sa-i tavalesc in malai, sa-i prajesc si sa-i mananc cu mamaliga si mujdei, facute in gradina umbroasa a gazdei. Sunt un om al placerilor simple, si dupa un an de munca, nimic nu-mi incarca bateriile mai bine ca o saptamana de liniste, pescuit si balacit in apa. Si-apoi, cand ars de soare o sa ma intorc in ceaunul asta incins caruia-i zice Bucuresti, o sa am amintiri racoroase care sa ma tina pana anul viitor cnad o sa pot ajunge iar in micul meu colt de paradis. Sper ca pana atunci sa nu construiasca nimeni vreun hotel pe-acolo, si macar 2 mai sa ramana satucul boem de pe malul marii, ferit de tziganeala ce a acaparat restul litoralului. Si daca pierd si 2 maiul…tot am o scapare: ma duc la Gura Portitii, unde se`mbina Dunarea cu marea, si unde civilizatia inca n-a ajuns, si sper ca nici n-o sa ajunga prea curand.

Si, la sfarsitul lunii, vine si festivalul medieval de la Sighisoara. Ultimul weekend din iulie, 24-25-26. E inca prea devreme sa stabilim detaliile intalnirii, dar cred ca cel mai bine ar fi sa ne vedem fie sambata, fie duminica, sa aibe toata lumea timp sa ajunga, si sa stam o ora, doua, trei, noua, la o bere si-un pahar de vorba undeva in cetate. Manjusri, si oricine mai vrea: puteti da mai departe anuntul pe blogurile voastre. Vorba americanului, the more the merrier. Ne vedem, punem tara la cale, si cine stie ce-o iesi. In orice caz, sper sa-mi cunosc cei 3 comentatori fideli cu ocazia asta🙂 Voi reveni cu detalii, insa astept sugestii organizatorice din partea voastra.

Pana atunci, v-am pupat  pe portofele, si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , , , , , , ,

11 Răspunsuri to “Intalnire in Sighisoara: detalii”

  1. Traian Says:

    Somn. Mult somn😎

  2. bastiendarquay Says:

    @Traian: aber naturlich, cat incape. Fara numar, fara numar🙂

  3. amorphis Says:

    Oly, am citit si mi-ai trezit amintirea vacantelor mele din ultimii ani ai studentiei mele indepartate. Exact acolo, pe plaja de nudisti, cu garnizoana miltara, nu stiam ca mai exista. Era un tip(mandatar se spunea pe atunci) care tinea o rulota unde gaseai printre altele PEPSI, ce dezmat capitalist!!!. Aducea bere la comanda si o raceam in mare (caz tipic de ghinion, in fiecare vacanta am avut cateva zile de apa ca gheata la 28 de grade afara) Faceam clatite si ciorba pe plaja (ambele cu nisip pe post de condiment) Acolo am facut prima oara baie in mare noaptea la lumina lunii. A fost o imbratisare pe care nu am uitat-o niciodata. Acolo am vazut nenumarate rasarituri de soare, acolo m-am dus cu rucsacul in spinare si cu cortul la pachet, 17 ore cu personalul ca sa economisesc bani. Multumesc ca mi-ai amintit, uitasem!

  4. amorphis Says:

    Am uitat, la Gura Portitei se saruta Dunarea cu marea

  5. dush Says:

    ;)) te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc!

  6. dush Says:

    te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, am zis. mare porc wordpress-u asta. nu ma lasa sa ma repet…

  7. dush Says:

    ce pizda e wordpress-u.
    nu ma lasa sa te urasc!!! am vrut sa iti trimit fro 2j de ecrane cu te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, te urasc, si el nu vrea. ma-sa-n cur.

  8. danutchidon Says:

    cite trepte sunt in sighisoara ?

  9. bastiendarquay Says:

    @danut: uite, zau ca nu stiu…or fi multe, ca in anii trecuti ma apucau toate sudorile pana ajungeam in cetate🙂 dar n-am numarat niciodata. Imi spui tu?

  10. magdutza Says:

    eu cred ca vin. daca mai e cineva din bucuresti sa-mi spuneti, macar sa ne intalnim in gara, ca eu singura nu pot sa ajung.

  11. bastiendarquay Says:

    @magdutza: buun, bun; inca un om confirmat🙂 revin cu detalii cand se apropie data respectiva

Lasă un răspuns

