La mare, la soare :)

by

Dragi si drage, am plecat la mare! Daca cumva dau de wireless pe-acolo (slabe sanse, da’ cum spuneam si in postarea precedenta, speranta moare ultima si-aia in chinuri groaznice), ne mai auzim. Daca nu,  ma`ntorc intr-o saptamana cu povesti si fotografii din 2 mai.

V-am pupat pe portofele, si s-auzim numai de bine! Daca va gasiti cumva prin zona, dati de mine la Micul Golf sau la Nudy Bar seara. Nu-s greu de observat, am 2 metri si binisor peste 100 de kile🙂

Etichete: , , , , ,

7 Răspunsuri to “La mare, la soare :)”

  1. Manjusri Says:

    Vacanta placuta!🙂

  2. Zadkielix Says:

    Sa ai parte de o vacanta frumoasa , domnule!
    Si sa avem si ce povesti …nU O SA MA HAZARDEZ, DAR O SA AI DESPRE CE SCRIE PE BLOG!
    PANA UNA-ALTA SA TE BUCURI DIN PLIN DE VACANTA!
    :))

  3. andreimeszaros Says:

    La Nudy Bar am mancat ca nesimtitu`acu` 2 ani ! Si sufla un vant de m-o luat pe sus pana in Vama, unde m-am prins, din zbor, de o antena:P Da` tu nu patesti` d`astea ca ziceai ca esti masiv.

  4. Oly Says:

    @Manjusri: multumesc, am avut🙂
    @Zadkielix: multumesc, si bine ai venit.
    @andrei: da, si eu am mancat ca nesimtitu’, am si platit ca nesimtitu’, vantu’ era si el pe-acolo si batea, in Vama am fost si m-a luat o stare de voma. Mai multe in postarea urmatoare

  5. Evil Bubbles Says:

    ooooooooollllllllyyyyyyyyyyyyyy de ceeeee????

  6. bastiendarquay Says:

    Bubliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiici dde aaaaaaaaaaaaiaaaaa🙂 …care era intrebarea?😛
    Ma bucur sa vad ca mai traiesti, ma gandeam ca ati plecat in hoinareli amandoo si v-au prins traficantii de carne vie sau ceva.

  7. Evil Bubbles Says:

    hahahahhahah… inca nu ti-ai dat seama? we will never die:mrgreen:

Lasă un răspuns

