Pentru romantici, iubitori de frumos, si alte specii pe cale de disparitie

by

Dragi si drage, din nou o sa va rog sa-mi iertati ritmul lent in care postez, insa zilele astea nu mi-am dorit nimic altceva decat sa ma retrag intr-o pestera de unde sa nu ies pana in octombrie.Nu stiu daca am mai mentionat asta prin vreo postare dar sunt RAUUUUU de caldura, fac ca toate alea daca sare temperatura de 26-27 de grade. Cam pe-acolo e limita mea de confort termic. Dupa, nu mai e de discutat cu mine, ca devin irascibil si s-ar putea sa zic lucruri de care sa-mi para rau ulterior.

In fine, incheind aceasta mica paranteza, revin la tema postarii. Astazi o sa va arat pentru ce m-am trezit eu la 5 dimineata in concediu si am asteptat numarand minutele sa se crape de ziua. Imi plac rasariturile si apusurile la marea nebunie, mai ales cele de la mare. Asa ca intr-una din zilele petrecute la 2 mai, am zis ca trebuie neaparat sa prind un rasarit, si cu ochiu’ si cu camera. Insa, cum Murphy m-a urmarit asiduu de cand a inceput vara (incep sa cred chiar ca e un cititor de-al meu) exact in dimineata aia a fost cam inourat si n-am putut fotografia cine stie ce. Va arat, totusi, ce am putut prinde, cu dedicatie speciala pentru romantici, iubitori de frumos, si alte specii pe cale de disparitie.

In speranta ca v-am adus ceva frumos pe monitoare, v-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , , , , , ,

4 Răspunsuri to “Pentru romantici, iubitori de frumos, si alte specii pe cale de disparitie”

  1. Manjusri Says:

    Oly, subscriu la partea cu caldura. Daca s-ar putea, as sta numai in apa, cu nasul afara, ca hipopotamu’.
    Foarte faine pozele!🙂

  2. bastiendarquay Says:

    Manjusri, daaa…ooo daa…cat imi doresc o balta cu namol rece in care sa ma ingrop la racoare…pana si apa rece de la robinet curge calda, nu mai suport, imi vine sa-mi iau campii. Poate ai tu mai mult noroc si prinzi racoare in Belgia, ca aia n-au coduri galbene-portocalii-cacanii in dungi pe-acolo🙂

  3. Manjusri Says:

    Oly, sper sa fie mai racoare pe acolo, ca betoanele Clujului s-au incins de-mi pierd mintile.😦

  4. Pentru romantici, iubitori de frumos, si alte specii pe cale de … Says:

    […] ritmul lent in care postez, insa zilele astea nu mi-am dorit nimic altceva decat sa ma … […] Uni Ego / Pentru romantici, iubitori de frumos, si alte specii pe cale de […]

Lasă un răspuns

