Magazin duminical: sa radem cu Google

by

Pentru ca n-am mai inventariat de mult cautarile prin care goagal mi-a trimis cititori, si pentru ca e duminica, si e cald, si maine ma intorc la munca (am un chef, ceva de speriat😐 ) haideti sa radem putin cu ce mai cauta lumea ca sa ajunga la vorba mea:

1. unde se gaseste nenorocitul de vierme de salcie – hai, zi drept, l-ai imprumutat cu bani si acu’ nu-ti mai raspunde la telefon.

2. monstrul din surduc – e plecat in concediu, in vizita la var’su, monstrul din Loch Ness.

3. sunt vecina cu roxy manelista – muta-te! Urgent! Am auzit ca prostia e molipsitoare.

4. cum se doarme la cuseta – te urci pe o scarita, te intinzi pe un fel de scandura de lemn imbracata in musama, si te rogi sa nu-ti fure tiganii bagajul cat dormi.

5. proverbe sarbesti – незнање није лоше, ако не и довољно охол

6. cum scap de molii – nu stiu; daca afli, invata-ma si pe mine.

7. pulahara – e un loc indepartat, care se invecineaza cu kurdistan si pizdistan.

8. suc tec – amice, regret sa te informez, dar google mai are putin pana ajunge la nivelul calculatoarelor de pe Enterprise, asa ca degeaba iti scrii poftele, n-o sa iasa suc din unitatea de disc.

9. cel mai bun job din lume – e sa nu faci nimic, si sa fii platit pentru asta.

10. sanatate si virtute hai noroc – mersi; si tie la fel.

Acestea fiind spuse, multumim Google pentru pastila de ras. Eu ma duc sa vegetez in ultima zi de concediu pana la Craciun. V-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , , , , ,

5 Răspunsuri to “Magazin duminical: sa radem cu Google”

  1. Manjusri Says:

    Mare om, Goagal asta, mare caracter!😀

  2. bastiendarquay Says:

    wowww Manjusri, ti-a intrat comentariul din prima :)) asta e un semn!

  3. Manjusri Says:

    Oly, am ramas si eu cu gura cascata cand am vazut ca a aparut imediat la comentarii.😀

  4. The one Says:

    http://www.goagal.ro

    Succes la munci, vezi sa nu rupi cheita, cause there is nothing you can’t do🙂

  5. bastiendarquay Says:

    @The one: ia-l pe Mad Max Low Rider de-o aripa si haideti intr-o zi p-aici daca mai sunteti in tara, ca mi-i dor de voi :))

Lasă un răspuns

