Am pus de-o colaborare

by

Dragi si drage, acum ceva timp am avut o discutie foarte interesanta cu Istodor care-mi povestea de un proiect mai altfel, un blog de turism alternativ, in care el sa experimenteze in fiecare weekend locatii noi, aflate pe o raza de 250 de km in jurul Bucurestiului, si sa ne spuna noua unde se poate merge, ce se poate face, unde se poate ostoi foamea si setea pe bani putini si foarte putini. Pe langa asta, site-ul avea sa mai contina si reportaje despre Bucuresti, oamenii lui, strazile lui, mahalaua lui si parfumurile lui, sectiunea „tragicul rutier”, cu care cititorii s-au obisnuit de pe blogul lui de la catavencu, si alte chestii dragute.

Blogul cu pricina trebuia sa fie unul independent, nou, si interactiv – cu updateuri din locatiile prin care ajunge omul exact atunci cand ajunge in ele. Si au mai fost detalii in acea discutie pe care nu mi le amintesc, ca eram obosit frant. Cert e ca mi-a placut ideea, si am acceptat in principiu sa colaborez si sa ajut la realizarea ei. Nu cu texte, nu inca, cel putin, fiindca nu am timp si resurse sa umblu fleaura prin tara in momentul asta, insa cu partea tehnica – administrare, moderare comentarii, ace, brice si carice, tot ce tine de dashboardul ala prietenos de la wordpress.

A trecut o luna si ceva, si iata ca saptamana asta proiectul s-a materializat. S-a lansat versiunea beta a site-ului http://uichendist.ro unde ma veti putea gasi materializat sub forma adminului prietenos care lasa sa treaca toate comentariile si nu-i baneaza decat pe imbecili si pe nesimtiti🙂 intratz, intratz, intratz` shi cumparatz`, avem di tati – saptamana asta Istodor e la Belciugata si nici nu stiti ce pierdeti daca nu cititi. Pff…ok, marketingul nu-i punctul meu forte, dar intrati, ca merita un ochi🙂

Sa ne fie-ntr-un ceas bun, v-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , ,

12 Răspunsuri to “Am pus de-o colaborare”

  1. whiterune Says:

    ehe… f misto ideea. locatiile mele bucurestene sunt totusi f clare daca sunt resurse pentru un weekend la voi. se cheama:

    – lujerului – pall mall lights si cafea tare si dulce la preturi exceptionale [cate o vorba buna doar];
    – tineretului un pranz pe cinste cu doar o sangria :P:P:P;
    – undeva prin crangasi mult folk doar pe un pet de bere…
    – etc-ul e subinteles🙂

    …deci ma descurc :))

  2. bastiendarquay Says:

    @whiterune: adica bati vreun apropo la friptura mea imbalsamata?🙂 esti binevenita oricand, dar schimbam meniul pe ceva mai excentric😛 vedem noi pe ce.

  3. Manjusri Says:

    Oly, felicitari si la mai mare! Sa fie intr-un ceas bun!🙂

  4. whiterune Says:

    si acum mi-o amintesc😀 it so climbed the tops in my favourite meals ever. and i *am* picky. pai cu primul salariu [aka primul interviu la care merg, eventual pe care-l si iau, si in urma caruia eventual realizez ca nu am muncit o luna in gol] ma urc intr-un tren de ala de face 10 ore pana in bucuresti.

    aaah, si nu am uitat nici de pastele de la rux. deci dragi locuitori ai bucurestiului, everything from oli’s food is so downhill😀

  5. bastiendarquay Says:

    @Manjusri: offf of of, eternul moderat, nush ce pisici sa-i fac boului de Akismet sa se`nvete minte si sa te lase sa treci. In alta ordine de idei, mersi pentru urari..astept sa pot scrie, ca tehnicu` e cam plictisitor🙂
    @whiterune: asa, asa, fa-mi reclama, poate ma trezesc cu coada la usa mai ceva ca la cantina de la drept🙂 hai, ti-ai luat biletul ala sau astepti sa vina iarna?

  6. irongates Says:

    Felicitări Oly, îl adaug la lista mea de bloguri şi dacă îmi permiţi o să-l promovez şi pe blogul meu. Aştept OK-ul tău, baftă multă să aveţi!

  7. bastiendarquay Says:

    @irongates: neata, m-am trezit tarziu azi, am dormit greu si adanc, am scos oboseala din saptamana🙂 normal ca poti sa zici de uichendist pe blogul tau, chiar ma bucur de orice ocazie de promovare. Mersi frumos!

  8. alicuza Says:

    Frumoasa idee. Bafta!

  9. bastiendarquay Says:

    multam alicuza, sa fie!

  10. irongates Says:

    Hello again Oly, e un pic off topic, dar vreau neapărat să-ţi mulţumesc pentru a-mi fi recomandat pe cei de la emag. A funcţionat perfect, făcut comandă ieri, confirmare în câteva minute pe mail şi pe telefon, după nici o oră, confirmarea pe mail a expedierii, primit coletul azi la ora 14.00 PUNCT! Funcţionare impecabilă, o să-i recomand la rândul meu.
    La DOMO, aveam la aceeaşi bani doar aparatul foto, la emag am primit suplimentar 4 acumulatori, încărcător, încărcător la maşină, card de memorie 4 giga şi husă+transport gratuit. Excelent şi felicitări celor de acolo!

  11. bastiendarquay Says:

    @irongates: placerea e de partea mea; eu mi-am facut doua calculatoare de la ei, piesa cu piesa (ca`mi place sa mi le construiesc singur acasa), mi-am luat mp4 player de la ei, piese ori de cate ori am avut nevoie, si niciodata nu m-au dezamagit. La cateva minute dupa comanda primeam confirmare telefonica si pe mail, si apoi ma duceam sa ridic produsul si in 10 minute (facturare + plata + ridicare) il aveam in mana. O organizare super-desteapta, le iau fatza multor magazine mai mari si mai batrane pe piata. Ma bucur ca ai gasit ce cautai.

  12. irongates Says:

    Dupa cum am spus am gasit ce doream si serviciile au fost impecabile, la Timisoara nu la Bucuresti, o sa-i recomand.

Lasă un răspuns

