Leapsa de la Manjusri: mai mult decat stiati pana acum despre mine

by

1. Dacă ai putea să intri și să trăiești într-o carte, care ar fi aceasta? Motivează alegerea făcută! (Dar într-un film? Dar într-un cântec?)

Dom’le, daca as putea trai intr-o carte, as trai pe insula lui Robinson Crusoe. Cartea aia mi-a marcat copilaria, am citit-o de cel putin 10 ori, o stiam din scoarta-n scoarta. De ce? Pai in vremea cand nici nu visam internet, eu si pustii de varsta mea visam aventuri, explorari, supravietuire in salbaticie. Si acum am ramas cu nostalgia „traitului de pe urma pamantului” intr-un adapost construit cu mana mea, din resurse improvizate, pe o insula, mancand fructe si re-descoperind primordialul. Film? O sa spuneti ca sunt profan dar ADOR filmele SF, mai ales doua seriale: Stargate (cu toate spin-offurile – SG1, Atlantis, Universe, si filmele aferente) si Doctor Who. Mi-ar placea sa traiesc in oricare dintre ele, sa strabat galaxia, sa ma lupt cu diversi indivizi dubiosi care vor sa cucereasca/distruga/colonizeze/subjuge Pamantul, sau sa calatoresc in timp cu Doctor Who si sa vad viitorul, trecutul si prezentul din cu totul alta perspectiva decat cea clasica. Cantec? Hmm…aici e mai greu: imi plac 1001 cantece dar nu stiu in care as vrea sa traiesc. Cred ca aici o sa zic nu stiu / nu raspund🙂

2. Dacă ai putea să-ți alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Asta e o intrebare simpla. Mi-ar placea sa ma cheme Bastien (a se vedea userul cu care e inregistrat blogul), pentru ca numele asta m-a urmarit multa vreme si e, printre altele, si numele personajului principal din cartea la care lucrez. Nume de gen opus? Nu stiu…

3. În ce altă țară ai vrea să trăiești pentru 1 an și de ce?

CLAR in State. Dar mai incolo, dupa ce trece criza🙂 ; chiar daca pare banal, tara asta m-a atras de la primul film vazut si inteles (nici nu mai stiu ce varsta aveam), si cu atat mai mult dupa ce am invatat sa vorbesc fluent limba. Vreau aglomeratie, galagie, orase imense (o sa spuneti ca gasesc asta si in Bucuresti – dar acolo e altfel) si FAST FOOD!!!!🙂 din ala original, nu porcariile de la noi.

4. Care e visul cel mai neobișnuit pe care l-ai avut și pe care ți-l amintești?

De obicei nu prea imi amintesc vise, decat pentru scurt timp. Probabil cel mai neobisnuit vis a fost atunci cand visam si totul era identic cu lumea reala – practic actiunea era o continuare fluenta a zilei precedente, si nici prin gand nu-mi trecea ca visez (de obicei la un moment dat incep sa-mi dau seama ca visez).

5. Povestește o zi din viața ta imaginându-ți că ești un animal.

Sunt un motan gras si lenes. Torc toata ziua intre perne, ma ridic cu greu sa mananc ceva, ma duc la cutiuta cu nisip, ma gudur pe la picioarele stapanilor dar ma enerveaza daca ma mangaie, umblu cu coada pe sus, mandru si obez, apoi ma`ntorc linistit intre pernele mele si torc nitzel, dupa care adorm.

6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană și de ce ai ales-o?

Nu prea-mi pot imagina cum ar fi sa traiesc in pielea altei persoane, ma simt foarte bine in pielea mea, si totodata ma gandesc ce necazuri i-as putea face unui om traind in pielea lui chiar si numai o zi – divorturi, conturi bancare anulate, concedieri de la job🙂

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ți-ar fi primele gânduri și ce ai face prima dată?

Primele ganduri? „Wow…singur pe lume! repede iama prin magazine ca doar pot sa iau tot ce vreau🙂 ” ce as face prima data? singur pe lume fiind? SIngur singureeeel? Pai…daca ar fi vara probabil as umbla gol prin orasele pustii🙂 daca ar fi iarna mi-as lua chilotii de blana si as umbla semi-gol prin orasele pustii.

Aici se incheie leapsa de la Manjusri, leapsa mistica cu 7 intrebari (si care-mi suna tot mai mult a test psihologic pe masura ce recitesc intrebarile). Leapsa merge mai departe la Olivia, Dush, BoBo, Irongates.

V-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine! Urmeaza dovada ca guvernul global hackereste din umbra – am primit spam bancar de la masonerie!

Etichete: , , , , , ,

7 Răspunsuri to “Leapsa de la Manjusri: mai mult decat stiati pana acum despre mine”

  1. Manjusri Says:

    Oly, dupa ce am citit Robinson Crusoe, i-am spus mamei ca vreau sa-mi cumpere o barca. Ce sa faci cu ea, ma intreaba mama. Sa plec pe mare, sa-l gasesc pe Robinson Crusoe. Si acum rade de mine cand isi aminteste ce imi trecea prin cap. :))))😀
    Poate plecam impreuna in State. Cerem azil politic, pe motiv ca suntem persecutati de manelisti, cocalari, motociclisti zgomotosi, vecini spargatori de pereti duminica dimineata …😀

  2. alicuza Says:

    Misto intrebari. Dar si raspunsurile tale pe masura. Cred ca si eu tot Robinson Crusoe as fi zis, m-a fascinat cartea asta mult timp.

  3. dush Says:

    done!

  4. Leapşa de la Oly « Irongates's Blog Says:

    […] 2009 irongates Lăsați un comentariu Mergi la comentarii. Am primit două lepşe, a doua de la Oly . Vorba lui a binevoit să ajungă şi la mine. Întrebări grele ca să parodiez pe Victor […]

  5. irongates Says:

    Hello Oly, te omoară Istodor cu uichendul lui cu tot, de nu mai ai timp de noi. Înţelegi tu că ne lipsesc vorbele tale. A rămas farmacia fără medicamente, cu sau fără prescripţie. Haide că noi facem rost de reţetă pune tu marfă pe raft!
    Merci pentru blogroll, mă voi strădui să-l merit!

  6. bastiendarquay Says:

    @Manjusri: pe mine nici acum nu m-ar deranja o barca sa ratacesc pe oceane cu ea🙂 iar in State…nu-i o perioada buna de mers acum, mi-au zis-o toti colegii mei americani care-si petrec concediile in europa si muncesc in romania, si se duc acasa maxim o data pe an sa-si plateasca impozitele si ipotecile pe casa, dupa care se`ntorc la noi. Toti se uita crucis la mine cand le spun ca visul meu e sa ajung acolo si-mi raspund ceva de genul „nu esti sanatos la cap, ce sa faci in state?!”
    @alicuza: multam, multam. Io ti-am zis tie ca suntem ceva rude indepartate dupa cum gandim🙂
    @dush: vazut, citit, comentat.
    @irongates: nu ma omoara istodor, ma omoara „stapanirea” – nu-mi mai vine sa scriu la cat de obosit ajung acasa de pe plantatie. Blogroll? N-ai pentru ce sa-mi multumesti; oamenii de bun simt merita promovati oricum, oriunde, oricat.

  7. alexcalcan Says:

    Saracu’ de tine, ce a facut AISBul asta dni tine, credeam ca est normal, dar dupa raspunsurile astea, este clar ca nu esti deloc asa. In fine, there is nothing you can’t do… restul il sti, si poate faci un entry cand stai si te uiti la cartul ala din spatele tau cu incuietoarea gaurita, explicand la lume ce se intampla cand incredintezi ceva unui pusti de 17 ani😛 (mai nou 18)

    Have fun!

Lasă un răspuns

