Ploua, ploua, ploua, vreme de betie…

by

Saptamana asta a trecut la modul ciudat si foarte ciudat. Ploaie, frig, vreme deprimanta si foarte deprimanta, a mai picat si guvernul pana una alta (nu ca mi-era foarte simpatic minibok, da’ instabilitatea politica afecteaza cursul valutar si piata bursiera, deci indirect ma afecteaza chiar daca mi se rupe de ce fac ei acolo).

Am inceput sa scriu tot mai rar, si nu fiindca nu mi-ar fi drag sa scriu, ci fiindca uneori cand ajung acasa nu mai stiu nici cum ma cheama cu buletinul in fata, daramite sa-mi vina si idei de texte care sa nu fie  nici plictisitoare, nici stiri rescrise sau comentate, si nici banalitati de genul „buna ziua,bat pari.” Totusi, in putinul timp pe care il am liber, mi-a venit o idee si ma tin de ea cu dintii: vreau sa mut vorba lu` oly pe domeniu .ro si pe hosting privat. Motivele sunt nenumarate, insa cel principal este flexibilitatea si posibilitatea de a customiza designul. In scopul asta, mi-am luat un hosting gratuit si un domeniu dintr-o insula bananiera, si m-am pus pe treaba. Tehnicalitatile procesului nu cred ca au prea mare importanta, cert e ca am reusit sa aduc vorba lu` oly la o forma care mie imi place. Unde mai pui si ca Dush m-a ajutat sa-mi fac un header dragutzel (adica s-a enervat ca l-am macelarit, si l-a reparat frumos🙂 ). Blogul nu va ramane pe adresa pe care e acum, pentru ca hostingul gratuit e lent precum curu’ vacii, si plin de ad-uri pe deasupra. Insa, inainte sa fac investitia in domeniuu/hosting, v-as ruga sa va dati cu parerea; intrati asadar pe http://vorbaluioly.tk si spuneti-mi ce parere aveti. Daca va place, mutam blogu`n casa noua cat de curand.

In cu totul alta ordine de idei, trebuia sa scriu astazi despre spam si masonerie; insa intre timp mi-am dat seama ca n-am citit bine (nu, nu m-au intimidat fortele oculte si guvernul din umbra, chiar am citit eu aiurea) si nu e cazul sa scriu despre asta. Primisem un spam bancar in numele Raiffeisen bank, ale carui linkuri duceau catre o adresa ce incepea cu „vanwellmasonry”; eu, copac fiind, si de graba varsatoriu de sange de spammer nevinovat, cand am vazut „masonry” am zis „moaaah, a dat criza’n masonerie, tre’ sa faca spam bancar sa-si scoata si ei de-o cafea, o dominatie globala, o atentie”. Insa cand am verificat (ca deh, asa am zis ca-i frumos, sa verific informatia inainte sa scriu – se aude, domnii de la cancan?) am aflat ca site-ul fantoma apartinea unei amarate de companii de sub-contractori in constructii (cuvantul masonry fusese folosit cu sensul lui de dictionar, de data asta). Asa ca am renuntat la idee; sper totusi sa nu ma calce tramvaiul in scara blocului fiindca am pomenit de asta.

In rest…sanatate si virtute, s-avem ce bea si ce…manca. Ma duc cateva zile in Suceava unde e si mai frig decat aici, ma deprima porcaria asta de vreme caineasca, si astept feedbackul vostru in legatura cu noua vorba a lu’ oly.

Pana atunci, v-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , , , , ,

7 Răspunsuri to “Ploua, ploua, ploua, vreme de betie…”

  1. alicuza Says:

    Frumoasa pagina, mai putin culoarea de fond. Parca as fi intr-un tanc.

    Dar prefer sa ramai la wordpress😀 E mai usor de urmarit commenturile si ce-ai mai scris.🙂

  2. bastiendarquay Says:

    @alicuza: RSS merge foarte bine si pe hosting🙂 te abonezi sau pui un live bookmark si vezi imediat ce am scris sau ce s-a mai comentat.
    Hmm…gri-ul ala tanc de pe fundal intr-adevar ar merge scos. Dar nu stiu cu ce sa-l inlocuiesc. Sugestii?

  3. Manjusri Says:

    Oly, eu votez pentru noua pagina.🙂 Nici mie nu-mi place culoarea de fundal dar habar n-am ce alta culoare sa sugerez.

  4. alicuza Says:

    Nu mere inca RSS pe Google Chrome…

  5. bastiendarquay Says:

    @Manjusri: ma bucur ca-ti place; fac sapaturi si poate gasesc un fundal mai acceptabil. Body-ul va ramane totusi pe gri – insa putem schimba tiparul ala metalic („tanc” vorba lu` alicuza) din stanga-dreapta-sus-jos.
    @alicuza: pai cin` te pune sa stai pe chrome? mozilla rulllzzzzzz
    @toti: plec spre suceava, sa ne`auzim sanatosi cand ne-om auzi!

  6. irongates Says:

    Dacă tu ai hotărât că aşa îţi place, aşa să fie. Mie nu-mi plac chestiile prea colorate, deranjează la lectură, prefer griurile, sunt calme şi liniştesc ochii. desigur e doar o părere, de gustibus…e alegerea ta + opţiunile cititorilor.
    Oly, need some help, m-ai mai ajutat şi a fost cu folos, poţi s-o faci din nou? Nu e pentru mine http://irongates.wordpress.com/2009/10/22/umilinta-de-a-trai-in-romania-iii/ te rog, când ai timp şi nu dormi pe claviatură. Merci.

  7. Case de lemn Says:

    Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.

Lasă un răspuns

