Arheologie de apartament – astazi, dulapul

by

O stiti p-aia cu roackerul care se spala si dupa 3 straturi de jeg gaseste tricoul cu metallica? Eh…am patit-o aseara sub o forma usor alterata. Pe la un comod 7 PM, stateam cu o carte in pat (da, mai practic si asa ceva) cand ce-o apuca pe nevasta-mea? Cautatul prin dulap. DUlapul la noi e un fel de gaura neagra, triunghiul bermudelor, ce vreti voi: daca ai bagat ceva acolo, pai bagat ramane. E mititel saracul, si din cauza de criza tre’ sa suporte doua garderobe (adica a ei, si hainele pe care nu le mai port si de care nu e loc pe canapea, fotoliu, lustra, frigider, pat, sub pat, si alte locatii secrete pe care nu le dezvalui ca se prinde nevasta-mea si face ordine prin ele de nu le mai gasesc in veci).

Eh, si revenind, isi aminteste ea ca are ceva bluza bagata in triunghiul bermudelor, de care are fix nevoie a doua zi. Dar fiiixx, fara nu se poate. Deh, frig afara, „venirea iernii ne-a luat prin surprindere” mai ceva ca pe autoritatile locale cand da prima zapada, si am zis ca atata vreme cat nu e nevoie sa-mi misc eu fundul din pat, poa’ sa caute prin dulap. Si se apuca, si da-i, si scoate, si scoate, si selecteaza, si sorteaza, si pune pe caprarii. Eu, cu nasul in carte, nici nu mi-am dat seama cand in jurul neveste-mii a crescut un munte de haine din care abia i se mai vedeau capul si manutzele alea doua cu care scotea, scotea, scotea, de ma si miram unde naiba au incaput atatea intr-un singur dulap.

Cu ocazia asta am constatat doua lucruri: unu, ca nevasta-mea are mai multe perechi de blugi decat am eu de chiloti, si ca exista cu siguranta o distorsiune spatiu-timp in interiorul dulapului meu care-i permite sa stocheze muuult mai mult decat ai putea crede privindu-l de la exterior. Cam ca o posetuta din aia de dama in care incap agende, telefoane, machiaje, portofel, 10001 alte nimicuri, pixuri, caiete, si in care ar incapea cu siguranta si o bomba nucleara, o racheta sol-sol sau, cine stie, chiar un elicopter mai mic.

Mai departe pe drumul hainelor am constatat ca se pot face descoperiri arheologice in dulapul propriu si personal fara ca macar sa ai nevoie sa iti batucesti degetele dand la cazma: am retrait amintiri dragi revazandu-mi tricouri din vremea cand inca mai purtam marimea L (intre timp s-au adaugat vreo doua X`uri cu indulgenta), pantalonii de piele din vremurile de metalist rebel (vremuri aproximativ contemporane cu anii cand tricourile L intrau pe mine fara sa le pocneasca cusaturile), o pereche de chiloti contemporana probabil cu bunica (zic asta fiindca nu-mi amintesc sa-i fi purtat vreodata!!) si…piesa de rezistenta…da, ati ghicit, TRICOUL CU METALLICA, numai ca nu era al meu, era al neveste`mii si nu`l mai vazuse de cand ne-am mutat impreuna si a facut greseala sa-l depoziteze in dulapul fara fund.

In fine, ca orice arheolog care se respecta, dupa ce a dezgropat toate artefactele, a purces la clasificarea si aranjarea lor pe caprarii, tricouri la tricouri, blugi la blugi, prosoape (inclusiv unul din „zestrea” personala, cu care am venit de-acasa cand m-am mutat in Bucuresti), si punerea lor inapoi in situl arheologic pentru conservare. Si atunci, s-a intamplat minunea: pentru prima data din timpuri imemorabile…usile dulapului S-AU INCHIS! Lipite, frumos, la dunga, cum nu le-am mai vazut de muuulta vreme…ma simteam aproape ca restauratorii aceia care redau stralucirea de odinioara monumentelor abandonate. Numai ca eu nu pusesem umarul la munca deloc, doar privisem pasiv din pat cum gramada de lucruri si lucrusoare pe care le credeam pierdute pe vecie erau inventariate si clasificate pentru posteritate. Si tocmai cand nevasta-mea se ridica de jos si inchidea dulapul, m-am gandit ca as putea face cea mai porceasca faza din univers: sa-i cer un tricou de la fundul gramezii…

V-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine!

Etichete: , , , , , , ,

10 Răspunsuri to “Arheologie de apartament – astazi, dulapul”

  1. irongates Says:

    Bine ai revenit, mi-era dor. Chiar aşa se întâmplă, eu vorbesc de pe partea ailaltă. Dar e frumos dacă recunoşti că aşa e. Nu ne mai lăsa singurei

  2. dush Says:

    heehe, vezi, io d’aia de 2 ori pe an fac curat – motiv sa caut altele noi :D…si nu doar la mine in dulap :)) ultimele au zburat la campania liei cu oamenii darnici restul le-am trimis pe aici pe la hospice…e muuuult mai simplu😀 dar se mai intampla d’astea cu baa..unde ‘la sunt blugii aia..oare i-am dat?:))

  3. bastiendarquay Says:

    @irongates: ma bucur sa primesc input si de la „partea ailalta” ; normal ca recunosc, doar is baiet cinstit, ce pushca mea?🙂
    @dush: fix asa am zis si io cu nevasta`mea: cand ne mutam la casa noua adunam TOT, sortam in doua gramezi – carpe si donabile, aruncam carparaia si donam tot ce se mai poate purta.

  4. Manjusri Says:

    Oly, mi-ai amintit ca in weekend trebuie sa fac si eu curat intr-un dulap de acest fel. Ma apuca disperarea…😦
    P.S. Te-ai descurcat cu noua versiune de wordpress? Au modificat-o astia si mi-am prins urechile, nu stiu de ce cap sa o apuc. Nu stiu cum ajung la sectiunea in care pot scrie postari, nu stiu de unde validez/invalidez comentariile… Te rog, da-mi o mana de ajutor!

  5. bastiendarquay Says:

    Manjusri omule, mie nu-mi apare nici o modificare…arata la fel ca cel vechi, numai ca au mutat loginul sus undeva la mama dracu`. In rest, bara aia din dreapta cu postari, comentarii, teme, e acolo unde a fost mereu…si aia cu „visit site” „add new post” etc e tot sus unde era si pana acuma, la mine cel putin…

  6. Manjusri Says:

    Oly, la mine totul e dat peste cap….😦
    A aparut si la mine bara lui peste prajit, sus pe pagina… Dau sa intru in partea de administrare si …. ghinion! Totul e diferit! Habar n-am ce are…..

  7. Manjusri Says:

    Oly, mi-am schimbat adresa. Noua adresa e: manjusrisblog.wordpress.com.

  8. bastiendarquay Says:

    Manjusri, sa-ti fie intr-un ceas bun, oricum mirosea hostingul ala romanesc, wblogs🙂 mereu mi s-a parut dubios. Poate de aia tot intrai in spam :))

  9. webcolaj Says:

    http://webcolaj.wordpress.com/

  10. Manjusri Says:

    Oly, dimineata am constatat ca si-a revenit vechiul meu blog. Nu stiu prin ce miracol, dar totul pare sa fi intrat in normal. Il pot gestiona din nou si pare a fi ok. Cu scuzele de rigoare, te rog sa schimbi din nou adresa mea. Revin la vechiul blog: manjusri.wblog.ro.

Lasă un răspuns

