De ce n-am mai scris

by

In caz ca va faceati griji, n-am murit intr-un accident oribil de circulatie si nici nu m-au folosit grevistii de la metrou ca scut uman. Motivul pentru care n-am mai scris de asa mult timp e ca mi-am pierdut temporar capacitatea de a fi haios, interesant, sau macar gica-contra. M-am ingropat in munca, probleme si alte socoteli si am realizat ca traiesc guvernat de o stare permanenta de sila, care uneori ma ajuta sa scriu. Nu si in perioada asta. Nu vreau sa scriu despre greva metrorexului, nici despre campania electorala, nici despre ce mi s-a mai intamplat in viata de zi cu zi, fiindca nu merita. Vorba lui Oly va reveni in forta cand o sa-si revina subsemnatul din depresia de toamna-iarna, sau cand o sa apara vreun subiect senzational demn de luat la misto.

Va multumesc ca imi sunteti alaturi si nu ma inselati cu alte bloguri cat lipsesc🙂 si, in cu totul alta ordine de idei, va multumesc (si pentru ca) m-ati citit si m-ati suportat UN AN intreg (da, vorba lu` oly a implinit recent un an si eu am fost atat de prins cu alte porcarii incat nici n-am scris vreun rand despre asta). La multi ani si la mai mare, zic.

Alte stiri pe scurt: duminica votam; refuz sa aleg din nou raul cel mai putin rau dintre „baietii mari”  asa ca voi sprijini un om pe care il cunosc, cu care am lucrat si in care am incredere, cu toate ca sansele lui sunt nule: Remus Cernea; metroul a intrat in greva, apoi a iesit din greva, cu o scurta trecere prin statia `zda ma-sii. Le urez angajatilor pofta mare la carnea pe care le-au bagat-o 700 de mii de bucuresteni in frigider timp de 2 zile; in tara, rata de crime, violuri si talharii ramane constanta – nimic nou pe frontul de est; un pulitician agata minore pe neogen – complet neinteresant.

Cam atat – sper sa ne reauzim cat de curand, v-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine!  

 

Etichete: , , , , , , ,

6 Răspunsuri to “De ce n-am mai scris”

  1. Eddy Petrișor Says:

    să nu uiți să-ți păzești votul: http://remuscernea.ro/2009/11/paziti-va-votul/

  2. Manjusri Says:

    Sa-ti traiasca blogul! La mai mare!🙂

  3. andreimeszaros Says:

    ” un pulitician agata minore pe neogen” poate tipu` vrea sa ajunga Presedinte de gradinita si are nevoie de sustinatoare !
    Votare placuta !

  4. Eddy Petrișor Says:

    @andreimeszaros: ai dovezi în legătură cu afirmaţia ta? dacă nu, e intoxicaţie, nu?

  5. irongates Says:

    Bloaga ta ar trebui să înceapă să meargă, are un anişor şi ceva. Dacă ai simţit tu că n-ai ce ne spune e mai bine că nu ai scris. Sper să te întorci cu forţe proaspete şi inspiraţie. Mie mi-ai lipsit, pe aici îmi mai încărcam bateriile.

  6. alicuza Says:

    Si eu am o perioada de lene grava…😀

Lasă un răspuns

