Somnul ratiunii prapadeste mamaliga

by

Am folosit titlul asta din doua motive: 1, pentru ca e motto-ul Utopiei Balcanice unde, daca nu te caci pe tine de ras (vezi struto-camila din partea dreapta jos, da cu clicku’n ea, citeste, )  te pedepseste Mîţnezeu, si 2, fiindca am o stare de lehamite care se poate vindeca numai prin aberat. Si cumva, titlul asta mi-a sunat destul de aberant incat sa-l folosesc. Sper sa nu se supere Vasile si sa-l trimita pe Iisus peste mine.

In alta ordine de idei, m-am reintors de la Suceava, am revenit la scarbici, si mi-am adus aminte, asa, vag, ca am si eu un pui de blog pe care n-am mai scris din cretacicul trecut, asa ca mi-am scormonit creierii dupa ceva informatii de pus aici. Dupa ce am terminat de scormonit creierii, am trecut la presa si am observat ca in ultimele zile, raposatul presedinte al Poloniei (odihneasca-se in pace, ca n-am nimic cu omul, nici cu ceilalti care au murit in avionul ala) il ajunge incet, incet, din urma ca si popularitate post-mortem pe alt raposat, de anul trecut, si-anume Maical Giacsan.

Cum dracu, Oly, te-ai tampit? Va intrebati probabil. A, nu, doamne fereste, nu m-am tampit acuma, eram nitel luat cu pluta si inainte, dar luati aminte la niste asemanari: moartea amandurora a socat lumea? Daaaa! s-au facut parade, manifestari, condoleante publice, zile de doliu national pentru amandoi? Daaa! Se ancheteaza circumstantele mortii in ambele cazuri, cu toate ca e destul de evident ca unu` a dat coltu` de la exces de pastile si celalalt s-a facut scrum ca a baut pilotu` prea multa Wyborowa inainte de aterizare? Daaa! Au avut amandoi frati care au ramas in viata si le-a crescut popularitatea in urma tragediei? Daaa! Este clar ca toate cele de mai sus sunt rezultatul direct al circului mediatic initiat de presa in ambele cazuri? Daaa!

Fratilor, repet, toata stima pentru familiile indoliate, condoleante sincere, insa deja dupa o saptamana de fluxuri non-stop de stiri din care am aflat unde-si plimba presedintele Poloniei catzelul, ce ii placea sa manance la cina, in ce parc a cunoscut-o pe nevasta-sa, ce marime purta la chiloti, cate shaibe s-au gasit lipsa in avionul prabusit, ce frati buni sunt polacii cu romanii, poporul vecin si pretin, istoria scrisa si re-scrisa a masacrului de la Katyn (in vreo 10 ziare, repetata obsesiv), si, mai nou…POEZII, fratilor, m-am saturat, pe bune! Da, poetu’ national, supranumit si porcu’, a scos o poezea la fel de cretina ca si omagiile pentru patrie din cele 1908308093 de volume de poezie publicate de ilustrul poet. Daca n-o citeam azi in metrou intr-o coloana sub un editorial apartinandu-i flacaristului, nu credeam. E atat de infantila, de plina de bale si de penibila incat mi-a fost mie rusine de rusinea lui. In schimb, nea Nicu` sigur ar fi fost incantat de asemenea dovada de solidaritate si iubire fata de poporul vecin si pretin. Din nefericire, nea Nicu’ nu si-a luat decat nevasta cu el in Cuba (sau, ma rog, pe lumea cealalta, cum ii spun unii), nu si poetul de curte. Pe ala l-a lasat aici sa ne spalam noi pe cap cu el.

Da, corect, a murit omu`, si-a luat si tot guvernul cu el, si statul major al armatei, urat, urat de tot, da’ lasati-o naibii de treaba, CAT pot ziarele sa scrie pe tema asta? Urmeaza sa mai citim prin vreun tabloid zilele urmatoare ca Germania, profitand de situatia instabila din Polonia a invadat si a ocupat tara in 3 zile, sub pretextul mentinerii pacii si stabilitatii in regiune. Imediat ar urma si stirea ca romanii au intors armele. Nu se stie impotriva cui, da’ le-au intors oricum, ca sa fie intoarse, preventiv. Ca nu se stie niciodata cand apare Base la televizor sa spuna „Bai gaozarilor, hahahaha, va ordon, treceti Prutul!”

In concluzie, ca sa n-o mai lungim aiurea: condoleante Poloniei, si un mesaj pentru presa din Romania: GET THE F`CK OVER IT!

Hai, v-am pupat pe portofele, si s-auzim de bine!

P.S. :  daca Base ar fi prozator, stiti cum s-ar numi cea mai misto nuvela a lui? „La tiganci imputite”

Etichete: , , , , , , , ,

4 Răspunsuri to “Somnul ratiunii prapadeste mamaliga”

  1. Manjusri Says:

    Oly, ai perfecta dreptate cu tapajul facut de presa in legatura cu accidentul de la Smolensk. Din pacate, am dat iarasi cu mucii in fasole si am demonstarat ca nu stim sa ne comportam in asemenea situatii. In stilul asta de neam prost, nu m-ar mira sa apara in Cancan vreo informatie desucheata despre vreunul dintre cei morti (Doamne iarta-ma, ca vorbesc ce nu trebuie). Bine spunea cineva ca nu avem simtul tragediei, ci numai al bascaliei.😦

  2. bastiendarquay Says:

    @Manjusri: nu m-ar mira nici pe mine sa apara picanterii de genul asta, ca doar tre’ sa mananca si gura lor o paine, nu? Astept cu nerabdare episodul din Dan Diaconescu Direct cu tema „Carmen Hara comunica cu presedintele Poloniei” si la sondaj intrebarea „Credeti ca presedintele Poloniei avea o relatie extraconjugala cu Elena Udrea? Da: 60% Nu 80%”

  3. ZaQueen Says:

    Maica, intai de toate nu i compara pe presedintele Poloniei cu Maical. Ca impactul provocat de moartea lui Maical a fost pe masura maretiei lui. Deci:P te rog:P amandoua mortile au fost socante dar Maical ramane Za Greatest:P

    Referindu-ma acum la presa, degeaba le zici tu sa get over it caci trebuie sa vanda si ei cu un subiect iar asta le-a picat la fix, paine calda la gurita. Asa ca o vor lungi cat mai merge treaba si cat inca mai e proaspata. (spre deosebire de saracele trupuri ale celor decedati:P)

  4. bastiendarquay Says:

    @Irina: stai ca acuma le-a trecut tristetea de presedintele Poloniei, au inceput cu apocalipsa vulcanica🙂 doamne, ma amuza de mor presa romaneasca.

Lasă un răspuns

