Pauzele scurte si dese, cheia marilor succese

by

Precum spune si titlul, dragii mei, din nou voi face o pauza de la postat de cam o saptamana, pentru ca, dupa ani si ani de excursii masochiste pe litoralul romanesc, anul asta ma duc la fratii nostri bulgari sa ma bucur de o vacanta proletara ca la carte, cu servicii pe masura costurilor si fara sa trebuiasca sa suport degradarea ultimelor locuri care mi-erau dragi pe litoralul nostru – 2 mai si Vama.

Si, daca tot ma duc in vacanta, imi inchid telefonul si fac pauza de net ca sa pot sa ma bucur din plin de soare si apa si nisip. Nu neaparat in ordinea asta, dar o sa ma bucur de ele oricum.  La intoarcere o sa avem niste postari amestecate – aventuri prin America si povesti din Bulgaria, asa incat blogul o sa devina din blog de opinie blog de turism pentru o scurta perioada, cel putin pana epuizez subiectele despre State. Asa, orientativ, am povestit doar un fragment din primele zile in Washington, si mai am o saptamana in New York de povestit plus alte mici aventuri haioase.Si, hai sa recunoastem, mai bine povestesc despre calatorii decat despre Madalina Manole si dezgroparea Ceausestilor, nu? Ca doar oameni suntem, nu Libertatea.

Sper din tot sufletul sa nu`mi pierd si ultimii 3 cititori fideli care mi-au mai ramas, da`i vara, e cald, si nu`i vreme de pierdut in Bucuresti, ca doar un concediu am, si`i pacat sa`l petrec in fata calculatorului. La fel ca`ntotdeauna, v-am pupat pe portofele, si s-auzim numai de bine!

Etichete: , , , , , , ,

6 Răspunsuri to “Pauzele scurte si dese, cheia marilor succese”

  1. Manjusri Says:

    Oly, sa ai concediu placut!🙂

  2. El calcan Says:

    Succesuri!

  3. Irina Says:

    Ah..daca veneai pe litoralul romanesc te scoteam la un cico la terasa unui hotel de 2 stele in Tataia.. Dar asa… iti doresc sa te intorci intreg din Baligaria, ah..pardon Bulgaria:P Concediu placut!!!!!

  4. bastiendarquay Says:

    @Manjusri: multumim, am avut.
    @Calcan: am avut si din alea.
    @Irina: NICIODATA mizeria la care-i spunem litoral n-o sa ajunga din urma Bulgaria, asa ca degeaba faci misto🙂

  5. Diana Says:

    Buna seara,

    As fi interesata de un link-exchange intre motruinfo.ro (http://articole.famouswhy.ro) si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe diana@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Balanoiu Diana

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)
    PS: Va rog includeti link-ul si titlul dorit pentru a va adauga.

  6. Cazare pensiuni Says:

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

